domin666 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Witajcie, Kupilem Nissan Pathfinder R52 2015 rok z USA, w pewnym momencie przestal mi dzialac system 360 Around View. Objawy sa takie, ze po wybraniu biegu wstecznego nie ma zadnego obrazu na wyswietlaczu, takze przy naciskaniu przycisku Camera (na postoju, lub przy wolnej jezdzie powinien pojawic sie widok 360 Around View). System dzialal przy zakupie (kilka tygodni temu), samochod wyczyszczony (znajomy w Qashqai mial problemy przy brudnym aucie). Diagnostyka nie wykazuje zadnych bledow (sprawdzane Nissan Odyssey). Poszukuje dobrego elektronika (mazowieckie), ktory pomoze w rozwiazaniu zagadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ert Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 joł, jedź do Nissan Zaborowski !!! Zmierzą, zważą, na końcu smutny pan zza lady powie Ci, że kabelek się urwał. A, że nie mają schematów (bo to przecież tylko autoryzowany serwis) to mogą wymienić całą wiązkę za 6,5 tyś. No, jeśli Nissan Polska pomoże i dostarczy instrukcję wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 naprawiłeś już ? zaczął bym od sprawdzenia bezpieczników 29(5A) i 15(15A) następnie złączka M96 od monitora i sprawdzić na pinie 2 i 3 zasilanie ze stacyjki i na 1 masę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 naprawiłeś już ? zaczął bym od sprawdzenia bezpieczników 29(5A) i 15(15A) następnie złączka M96 od monitora i sprawdzić na pinie 2 i 3 zasilanie ze stacyjki i na 1 masę chcialem Ci procedure opisac dokladniej jak sprawdzac polaczenia z kamerami ale kliknal sie 2 razy ten sam post, chcialem skasowac nie widze delete posta, dziadostwo takie forum, nie mam sil na walke z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin666 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Dzieki Kazik_R52 Poradzilem sobie grzebiac na forach USA i sciagajac instrukcje - Twoje kroki sa sluszne - jeden z bezpiecznikow byl do wymiany (chociaz szkoda ze Oddysey tego nie widzial). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 To super ... czasami rzadko zaglądam na forum, stąd trochę pomóc już po... Mam r52, zmieniaj oleje w przekladniach (mała buteleczka na 2 przekladnie) , cvt kontroluj stan (potrafi podciekac z uszczelniaczy) i zmieniaj raz na 60tys mil... Generalnie te auta są mało awaryjne, a silnik jak.zmienjasz olej syntetyk co 10-12 tys km to dolatuje do 500tys km... Masz 2015 a więc już poprawiona CVT bo 13-14 miały drgania i byly wezwania serwisowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin666 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Dzieki - mam Murano Z50 (2006) z tym samym silnikiem i podobna skrzynia, wiec ogarniam, chociaz tego o przekladniach nie wiedzialem - chodzi o zwykle maglownice czy reduktory 4x4 (co jaki okres/przebieg zmieniac)? Z ciekawostek (chociaz mieszkasz w USA, wiec ceny paliwa zupelnie inne) - niedawno zalozylem LPG i przy Cruise Control i 120 km/h spala mi okolo 10-11 litrow LPG - przy takiej masie to mnie zaskoczylo pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 nie jest to ta sama skrzynia, to już nowsza generacja CVT wzmacniana na łańcuchu, tym autem możesz nawet holować ciężką przyczepę, łódkę.... spalanie to już zależy jaka noga jak jadę bardzo ekonomicznie, droga ekspresowa to schodzę nawet poniżej 8l. na 100km, a jak pocisnę (lubię jak się zbiera), zima, korki to nawet do 14litry... Biorąc pod uwagę waga, wymiary auta i V6 to fakt niezłe wyniki, zwłaszcza, że to starszej technologi silnik na wtrysku wielopunktowy MPI. Od 2017 był już wtrysk typu "FSI", przy wiekszych przebiegach wtryski MPI jest bardziej niezawodny no i zainstalujesz gaz na MPI, przy FSI raczej gazu się nie da, bo trzeba dedykowaną drogą instalację, wątpie czy ktoś to ma dla VQ35DD Olej zmieniasz w tylnym dyferencjale(0,5 l) oraz w transfer case przy skrzyni(0,31 l) po prawej stronie, wystarczy niecały 1litr dobrego syntetycznego 75W90 na te na 2 napędy, zmiana prosta odkrecasz korek spustowy spuszczasz i napełniasz korkiem wlewowym, szczególnie przy transfer case musisz napełniać to tanią reczną pompką bo nie ma podejscia wlać z butelki, właściwy poziom, jest to poziom wlewu, jak zaczyna się wylewać to już właściwy poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin666 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Dzieki serdeczne za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.