gierus3 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Witam . Czy ma ktos moze wiedze czy Navara z silnikiem 2,5 od 2005r nadaje sie do ciagniecia przyczepy z końmi ? Taka przyczepa daje silny opór wiatru ,bo jest wysoka plus 2 konie po 600 kg to jest co robić . Czy silnik sie nie przegrzewa ,no i ta rama czy wytrzyma ? Przerabiałem juz troche aut wożac konie i tak volwo xc90 nie dało rady ,dobrze spisywał sie Land Crusier, Mercedes ML tez super ,a teraz chce zapiąć navare bo oprócz tego ze ma ciagnąć przyczepe potrzebuje równiez pickapa żeby wrzucić wszystkie gadzety dla koni na pake . Prosze piszcie ,bo musze kupic pilnie . Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki266 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Daje radę. Ja tak się poruszam. Ostrzegają przed słabym sprzęgłem ale na razie jest OK. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierus3 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Dzieki , a ile km zrobiłeś tak mniej wiecej ? Rame ratowałeś jakoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki266 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Kupiłem auto w kwietniu z przebiegiem 153 tys. Auto z 2007 roku, ale nigdy nie widziało terenu. Było pokazówka w firmie oklejającej samochody. Od razu było do robienia sprzęgło (szarpało ale dało się jeździć), zrobiłem je po przejechaniu 5000 km od razu z dwumasem. Teraz mam 168 tys na liczniku. Z przyczepą i końmi zrobiłem około 3500 km. Reszta to dojazdy do stajni, bo do tego to auto służy....zapachy zostają na pace Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Kurde ale macie problemy! Jeśli motor zdrowy, Turbo nie leje, rama nie pęka, sprzęgło się nie ślizga, wał nie wyrąbany to jest to koń pociągowy. Warto dociążyć tył (pakę aby włączyło się zawieszenie ) Używam od 2006 roku, pierw D22, D40 i D23, każda ma ciężko średnio holuję lawetę która waży 2,5~3,5T, i jest to czasem jada na ograniczniku. Nadstawa jest owalna powinna rozcinać powietrze. Pomyśl o stabilizatorze toru jazdy do przyczepy, warto pomyśleć, mniejsze ryzyko bujania bocznego. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.