Mario66 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 witam, po wymianie opon z tylnego zawieszenia zaczął dobiegać niepokojący dźwięk (przy jeździe do przodu słychać coś podobnego jakby zaciski nie odpuściły tarczy, na biegu jałowym taki "chrobot że zęby bolą", jazda do tyłu brak tych objawów) - przód i tył : tarcze i klocki wymienione we wrześniu, sprawdzone dokładnie, wszystko jest OK, po wizycie u pierwszego fachowca stwierdzono uszkodzenie któregoś w łożysk, wymieniłem lewe i prawe, jednak jak się okazało to nie łożyska, dalej to samo, kolejna diagnoza: rozwalony dyferencjał. Jakieś sugestie Kolegów co do dalszej naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Jeśli jesteś pewien ,że nastąpiło to po wyjeździe z wulkanizacji to przyjrzyj się za co podnosili auto. Co do chrobotania to wykręć wał i zobacz czy ustanie a jak nie to trzeba kombinować z diagnozą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Cześć Jeśli dyfer uszkodzony to naprawiać się nie opłaca - kup używkę, ewentualnie rozkręć i sprawdź czy nakrętka wałka atakującego nie jest poluzowana. Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.