Caesar Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Być może temat nie jest nowy, ale w mojej wersji brzmi to tak: NP300 (D22) r. prod. 2009, przebieg 200k OBJAWY: obroty za małe ok. 800/min, wiec zbyt mocno trzęsie zespołem napędowym, kiedy stoi i wahania obrotów - cykliczne o grubość wskazówki, nie zależy to od wygrzania silnika, ponadto: - nie kopci, - nadal mało pali 9,5/100 km - czujniki: powietrza i obrotów wału (ten przy sprzęgle) sprawdzone i czyste - filtry: powietrza, paliwa - nowe. Co zrobić w tej sytuacji? bowiem zdarzyło mu się raz nawet zgasną, przy nagłym dodaniu gazu - jak w maluchu ze źle wyregulowanym zapłonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Przyczyn może być wiele od tzw lewego powietrza do kata lub DPF zależy co tam masz. Podłącz po Consulta i zobaczysz co wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Dzięki za radę, niestety dość ogólną. Ale dodam, że latem korzystałem z byle jakiego paliwa zwłaszcza w Uzbekistanie, może to coś zapchało (common rail), lub wypaliło katalizator, jest to możliwe? Poza tym jak widzę Consult kosztuje 1k zł no i warto byłoby się na tym trochę znać, żeby mieć pożytek. Może ktoś z kolegów z W-wy lub okolic ma to cudo i wie co z tym zrobić? Chętnie skorzystam z pomocy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.