adi84 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Dane techniczne: Micra 2004r. benzyna 1.2 (bez gazu) przebieg 165tyś. Na wstępie dodam, iż nie znalazłem podobnego wątku lub sugerowałem się tym co pisali inni i niestety nic to nie pomogło więc stąd mój post. Problem z odpalaniem zaczął się z dnia na dzień. Po podłączeniu do komputera błędy wskazywały na czujnik położenia wału i wałka rozrządu. Oba te czujniki zostały wymienione a błędy skasowane. Auto odpaliło i po przejechaniu około 5-10km znów zapalił się check i odpalanie auta jest raczej loterią niż rutyną gdzie po udanym odpaleniu obroty są nierówne i bez dodaniu konkretnego "GAZU" auto gaśnie i odpala za którymś razem. Jak już odpali rozgrzeje się to odpala i jeździ, choć kontrolka check pali się cały czas. Zaczyna mi brakować pomysłów sprawdziłem dopływ paliwa (bo podejrzewałem również pompkę lub filtr) Kupiłem wczoraj na stacji specyfik do czyszczeniu wtrysków i całego układu paliwowego (nie wiem może i placebo ale próbuje wszystkiego) zatankowałem do pełna na renomowanej stacji. Myślę o wymianie świec i cewek, może jeszcze czyszczenie przepustnicy. Ale czy to ma bezpośredni wpływ na te objawy i dlaczego pali się check? Chodzi mi po głowie wyciągnięty łańcuszek rozrządu ale to już grubsza kasa się robi i potrzeba dobrego mechanika żeby to dobrze wszystko poustawiał. Być może ktoś z klubowiczów miał podobne objawy i podpowie jak poradzić sobie z tym problemem. Pozdrawiam adi84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Książkowy objaw wyciągnietego łańcucha (dla utwierdzenia się w podejrzeniu można sprawdzić synchronizację obu czujników na oscyloskopie). 20 minut temu, adi84 napisał: Dane techniczne: Micra 2004r. benzyna 1.2 (bez gazu) przebieg 165tyś. Z takim przebiegiem co poniektórzy już dwa razy wymieniali rozrząd. 23 minuty temu, adi84 napisał: ... Chodzi mi po głowie wyciągnięty łańcuszek rozrządu ale to już grubsza kasa się robi i potrzeba dobrego mechanika żeby to dobrze wszystko poustawiał... Akurat z ustawieniem nie ma żadnego problemu (ustawia się na znaki na kołach i łańcuchu), gorzej z dostaniem się do rozrządu w tym maluchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.