Dysk1122 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Witam, Potrzebuje pomocy.Mam problem z swoim nissanem z50 wersja eu.Samochód dziwnie sie zachowuje nie przyspiesza (40km/h przy 4.000 obrotów) czasami jak sie przycisnie przyspieszy normalnie.Pod górkę nie rusza chyba ze sie go ponownie odpali wtedy ruszy bez problemu,czasami po zatrzymaniu cale auto wpada w wibracje.Kontrolka Cvt sie nie świeci check sie świeci jednak samochód nie chce połączyć sie z komputerem i nie wiem jakie sa kody błędów.Ktoś miał podobny problem z muranem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafiq Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Już gdzieś czytałem na zagranicznych forach o tym problemie. Chyba była nawet jakaś akcja serwisowa. electronic throttle body ,albo throttle position sensor do sprawdzenia w tym przypadku. Poszperaj po forach, tu masz dokładnie taki sam problem ale nie napisali co było w końcu przyczyną,może w innym temacie znajdziesz https://www.nissanmurano.org/forums/66-problems/12814-no-acceleration-gas-pedal-floor.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysk1122 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 W zeszłym tygodniu wymieniłem sterownik skrzyni,samochód normalnie mógł jeździć przejechałem około 15km,na drugi dzień samochód znowu ciezko rusza nie przyspiesza.W dodatku teraz nie wchodzi na obroty na postoju,skrzynia wydaje dziwne dźwięki i rusza jeszcze ciezej.Święci się także check (dwie sondy lambda).kupiłem aplikacje cvtz50 połączyłem sie z skrzynia na starym sterowniku 10 błędów na nowym 7 (u1000 p0745 p0778 p0746 p0826 p0703 p1701 p0615 p1778 p0868) sprawdziłem tez parametry podczas jazdy zawory mają ciśnienie ale przełożeniu skrzyni zmienia sie tylko jeden parametr drugi stoi na 2.37 Jeszcze dodam ze olej w skrzyni czysty w sterowniku jest podana ilość przejechanych kilometrów od wymiany i jest to zaledwie 200km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafiq Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Błędy wskazują na "pressure control solenoid" ale przecież możesz sobie sam je wygooglowac...Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysk1122 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Oczywiście wygooglowalem te bledy,tylko zastanawia mnie to ze po wymianie sterownika samochód normalnie jechał.Mam podejrzenia co do zalanego oleju w skrzyni ponieważ wyczytałem ze olej do cvt ma kolor niebieski a olej w skrzyni nie wyglada na niebieski.Wymiana zaworów z skrzyni wiąże sie z wyciagnieciem skrzyni a ta sa spore koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafiq Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Ja nie mam niebieskiego oleju,jeżdżę na ravenolu NS-2 i na pewno nie jest niebieski.Może przetarta jest jakaś wiązka przewodów,niestety wszystko trzeba posprawdzac ale najlepiej zacząć od najprostszych rzeczy zamiast skrzynie demontowac. Ja wiem,ze kazdy warsztat odrazu chce robić remont skrzyni,wiecej zarobią.Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Jeżeli wymieniłeś sterownik, a skrzynia wydaje dziwne dzwięki to raczej usterka mechaniczna. Co do revanolu to jest niebiesko zielonkawy, oczywiście jak jest nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.