Maciejusz Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 ostatnio zauważyłem, że na zimnym silniku gruby wąż (dot obrazka) był zassany (płaski), doczytałem się, że może to być wina np zagiętego wężyka od zbiornika wyrównawczego... zauważyłem, że to możliwa przyczyna.. ale raczej ciężko go odgiąć ponieważ jest zbyt krótki.. i tutaj moje pytanie.. bo z chłodnicy wystaje rurka(na obrazku zaznaczona pomarańczową kreska) pod którą jest podłączony owy wężyk.. tylko czy to normalne, że ta rurka wychodzi z drugiej strony? co jest powodem zagiętego wężyka? czy u Was również ta rurka wychodzi w przeciwną stronę niż zbiornik wyrównawczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOROWITZ Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Może masz zamontowaną z anglika ? Nr 1 Almera N16- 1,5 brnzyna .Nr2 Almera N16- 2,2DCI Edytowane 15 Stycznia 2019 przez HOROWITZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejusz Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) ogólnie nie widzę różnicy pomiędzy tymi, które wstawiłeś. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez Maciejusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Może chłodnica jest od innego modelu silnika. Anglik nie ma nic do tego. Przecież to nie lustrzane odbicie, oprócz układu kierowniczego. Podaj vin to sprawdzi się, a proponuję przedłużyć wężyk i sprawdzić korek na chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejusz Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 jak rozpoznam sprawny korek od zepsutego? może da się jakoś obrócić ten wlew? szukałem różnych kolanek ale z marnym skutkiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Za powrót płynu ze zbiorniczka wyrównawczego do chłodnicy odpowiada taka okrągła blaszka na spodzie korka (ja to nazywam grzybek) odciągnij delikatnie i puść powinna sama wrócić na swoje miejsce. Jeśli da się odciągnąć i wróci to znaczy ze jest sprawna. Rozwiązaniem problemu na zagięty wężyk może być dodanie drugiego wężyka, wydłużenie tego co masz, połączysz je kawałkiem metalowej rurki na wcisk nawet bez zacisków bo ciśnienia tam nie ma a wydłużony wężyk wyeliminuje zagięcie które powstaje na zbyt krótkim wężyku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 7 godzin temu, Maciejusz napisał: szukałem różnych kolanek ale z marnym skutkiem.. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego i kupujesz kawałek wężyka i złączkę, np coś w ten deseń: http://www.pneumat.com.pl/zlaczki_do_wezy_pcv Albo wymieniasz cały wężyk na nowy. Sprzedają na metry. 7 godzin temu, Maciejusz napisał: jak rozpoznam sprawny korek od zepsutego? Zapożyczone z netu: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejusz Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 https://m.imgur.com/gallery/SacAlEI tak tk wyglada u mnie. W sklepach z częściami jakoś nie bardzoaja kolanka. Co bym wolał ale o ile da radę dostać łącznik to zrobię opcje z tym wężykiem. Ma ktoś orientacje jakie to może byc fi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Nie otworzy zdjęcia. Masz opcje dodawania zdjęć: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejusz Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 co do dodawania zdj to wyskakiwał jakiś błąd, kiedy chciałem wstawić z telefonu.. właściwi to póki co jakoś chyba rozwiązałem problem. chociaż na zagiętym wężyku zbiornik płynu był ciepły więc jakieś krążenie mimo wszystko było.. chłodnica zdecydowanie przystosowana do zbiornika z prawej strony.. ciekawe od jakiego jest silnika.. i co było powodem jej wymiany.. Dzięki chłopaki!! chyba, że macie jeszcze jakieś uwagi ? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Super to zrobiłeś Obserwuj jeszcze co się będzie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejusz Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 przed wymiana zauważyłem, że uciekło mi z pół zbiornika płynu, ale wężyk miałem popuszczony i nie do końca założony i może dlatego tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejusz Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Otóż problem nie do końca rozwiązany... rano zauważyłem, że gruby wąż po nocy jest nadal zaciągnięty. Korka nie sprawdzałem fizycznie ale widziałem, że krążenie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Fajnie to zrobiłeś ale skoro wąż jest zassany musisz sprawdzić korek i zbiorniczek wyrównawczy czy nie ma w nim jakiegoś syfu który mógłby zatykać wlot do rurki którą powraca płyn do chłodnicy. Piszesz że korka nie sprawdzałeś ale że krążenie było jak to zaobserwowałeś ..??? Bo jeśli na zasadzie że w zbiorniczku wyrównawczym przybywa płynu wraz z nagrzewaniem się silnika to tylko ruch w jedną stronę za który odpowiada inny zaworek usytuowany w korku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.