Gość kulik Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Chcę zaczipować moje cudo 2.2 DI z 2000 roku. Moj samochodzik to wersja 110 koni. Z tego co wiem była też wersja ok. 136 koni - 280 Nm. Taką moc i podobny moment osiągnie mój szerszeń po chipie. Moje pytanie brzmi : czy w.w. części i cała reszta, która może odczuć zmianę mocy ( mam na myśli mniejszą żywotność ), to elementy identyczne jak w wersji 136 koni? Jeżeli są to te same elementy, to podniesienie mocy nie powinno zrobić na nich żadnego wrażenia. Jeśli jednak np. sprzęgło i reszta gratów w wersji 110 koni są inne ( słabsze ) niż w wersji 136 koni, to muszę się powaźnie zastanowić. Może macie jakieś katalogi, w których można byłoby to zweryfikować :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 moim zdaniem nie ma potrzeby sprawdzac takich rzeczy. to troche zawracanie glowy zwlaszcza dlatego ze przyrost ok. 26HP nie wplynie praktycznie w zaden sposoob na nadmierne zuzycie tych elementoow. samochood nie ma policzonej wytrzymalosci elementoow na styk, zawsze zostaja rezerwy i pole do popisu. mozesz sie nie martwic i smialo wirusowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 W PL chipuje sie zwykle VAGi (no i teraz coraz czesciej franc. dci). Tak wiec tunerzy znają te silniki, są pewni tego co robią i pewni tego, że np sprzegło w zdrowym tdi po chipie nie wysra sie na drugi dzień. Ja też swego czasu myślałem o zawirusowaniu Di ale nie chcialbym być szczurem doświadczalnym :wink: Na forum sr czy innych roi sie od tematów dot. tdi ale cieżko jest doczytać się czegokolwiek na temat Di. Jeśli ktoś zna niemiecki lepiej niż ja to może byłby w stanie przetlumaczyc albo chociaz strescic kilka tematów dot wirusa w DI na niemieckim forum Nissana?? Np. ten: http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_55553.html albo ten: http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_7...u_0_page_1.html Może Niemcy wiedzą więcej od nas na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Witam, sprawdz sobie dobrze, poniewaz własnie przeszukałem ebay, autoscout24 i nie znałazłem zadnej Di ze 136 konnym silnikiem(poza tuningowanymi), z silnikiem dci owszem sa takie i maja 6 biegów . Kiedys pytałem o chipowanie silnika w TTC w Karkowie i z tego co powiedział mi Daniel mozna bez obaw to zrobic i wszystkie podzespoły powinny dac rade przeniesc ta moc. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 tak jak wam moowilem chlopaki szkoda bylo komus zawracac glowe sam silnik ma zostawiona rezerwe producenta ok20-25% na bezpieczne mody. nie moowiac juz o skrzyni biegoow ktoora spokojnie powina przenosic 2x krotnie wieksze przeciazenia niz daje seryjny silnik, nie moowie nic o przegubach czy sprzegle bo je mozna zajezdzic nawet i seryjnym slnikiem hehe. spokojnie wszystkie elementy wytrzymaja chipowanie. nie rozumiem dlaczego siejecie panike?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 spokojnie wszystkie elementy wytrzymaja chipowanie. nie rozumiem dlaczego siejecie panike?? Gdybym jeździł zdrowym vagiem w tdi to zachipowalbym bez obaw. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 naprawde przesadzacie... nie moowimy tu o przyroscie mocy rzedu 200KM tylko ok. 25KM w dodatku moment wzrsonie ok.60-80Nm wiec dajcie spokooj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 No dobrze załóżmy, że zdecyduje sie na chip. Jak myślicie, o ile poprawi sie przyspieszenie. 2.2Di ma wg danych katalogowych 12,3s do 100. :? Seria 110KM i 230Nm Po chipie 138KM i 300Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 mysle ze dane katalogowe sa troche zawyzone i almera lepiej sie zbiera niz to co napisali najlepiej to spytaj coobcia o to bo jego ojciec wirusowal skode octavie kombi jego silniczek tez mial ok. 110km na poczatku a wynik zblizony jak nie taki sam jak ty mooglbys miec po chipie. wiec wal do niego na priva znajac zycie to mierzyl octavke na g-techu wiec nie bedzie to tylko gadanie moim skromnym zdaniem to bedzie sie o wiele lepiej zbieral, moment ladnie wzrosnie i silnik zyska sporo na elastycznosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 No dobrze załóżmy, że zdecyduje sie na chip. Jak myślicie, o ile poprawi sie przyspieszenie. 2.2Di ma wg danych katalogowych 12,3s do 100. :? Seria 110KM i 230Nm Po chipie 138KM i 300Nm. Trzeba By CIę zmierzyć na G-techu przed i Po, myśle żę w tej chwili osiągasz jakieś 11 - 11,5 sek do 60 mil czyli lepiej niż Almerki 1,4 3 dzwionwe - chyba niezly wynik. Jak decydować się na chipa to moim zdaniem nie ma to jak MArek Staszewski z Masters Tuning- wydatek ok 1700zł masz na miejscu hamownie i możesz w tej cenie zarządać indywidualny program a nie chipek taki jaki ma setki innych bryk pod maską, z indywidualnego myślę że spokojnie dasz rade uzyskać ok 1450-150 koni i wtedy to to będize jeżdzić, jak nie bedziesz zbytnio podnosił momntu to nie będize problemów ze sprzęgłem i resztą napędu. Jakieś 320-330Nm to już przyjemna do jazdy wartość. Co do tego bardzo popularnego chipa o którym pisałeś (138Km i 300Nm) to mógłbyś się wówczas zmierzyć z mojego Taty Skodą ostavią - 133KM i 330nm osiągniete po zmianie wtrysków i programu (z 90koni i 210Nm) myślę że do setki było by podobnie ok 9,5 sek (wczesniej miała w granicy 13 sek) Aha dodam że Skodzina w momecie wirusowania miała 98tyś km przebeigu a teaz ma prawie 140 tyś km, silnik pracuje idealnie i nie wykazuje najmniejszego złóżycia ale co to jest dla diselka +50% mocy raczej nie wiele Aha turbina nieco szybciej Pada bo musi nieco więcen dmuchać ale jest to tani element i przy sensownym urzytkowaniu mimo nieco podniosionej mocy (ok +50%) wytrzyma spokojnie 100tyś km i więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 tak jak wam moowilem chlopaki szkoda bylo komus zawracac glowe sam silnik ma zostawiona rezerwe producenta ok20-25% na bezpieczne mody. Nie zawsze tak jest - rezerwa ta w przypadkuj kultowego, benzynowego silnika z seri SR20De (oczywiście nissan) wynosi ok. 230% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Rozwialiście częściowo moje wątpliwości za co dziękuję. Wirusa na 100% zapodam u Mastersa. Jakiej firmy komputer jest w 2.2Di?? Chyba nie Denso,co? Jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 tak jak wam moowilem chlopaki szkoda bylo komus zawracac glowe sam silnik ma zostawiona rezerwe producenta ok20-25% na bezpieczne mody. Nie zawsze tak jest - rezerwa ta w przypadkuj kultowego, benzynowego silnika z seri SR20De (oczywiście nissan) wynosi ok. 230% nie chwal sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 niestety nie pomogę CI w tej sprawie, generalnie w nissnach zasiada BOSCH... O nic się nie martw Marek się wszystkim zajmie i doradzi CI co zrobić żeby było jeszcze więcej bezpiecznej mocy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 czekamy Gio az ty sie pochwaliszz!! a coobcio sie ma czym chwalic w końcu DR NISMO!! DO NOT f*ck WITH SR20DE!!(BO TO MĘSKI SILNIK KONIEC KROPKA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 ja juz moge wsadzam 2 silniki od motorynki romet. niebagatelna moc wytrzymuje 2 bary i to bedzie mistrz w klasie outlaw 8) co wy na to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 ja juz moge wsadzam 2 silniki od motorynki romet. niebagatelna moc wytrzymuje 2 bary i to bedzie mistrz w klasie outlaw 8) co wy na to?? :shock: :shock: :shock: wow to męsko ci to chodzić musi!! jestem w szoku!! :twisted: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 meski pantofel jest niezbedny zeby wcisnac tak mocne i wielkie sprzeglo spiekowe w sam raz pasuje od traktora zetor plecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 meski pantofel jest niezbedny zeby wcisnac tak mocne i wielkie sprzeglo spiekowe w sam raz pasuje od traktora zetor plecam no nie no!!!! to może sie do kalendarza na 2006 załapiesz!! kat, poprostu kozak, powiedz nam wrażenia?? jak to lata?? jakie cxzasy na g-techu ?? nie ,no!!!!!!!!!!!!! jestem w szoku!!! męski projekt!!!!! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 zadna hamownia w Polsce nie jest w stanie tego zmierzyc g-tech pokazuje tylko ??? nie wiem co z tym zrobic pomozecie w temacie. nawet po zalozeniu szpery z mojej kosiarki ogroodkowej trace trakcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 ja nie wiem jaja se robisz?czy poważnie piszesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 ja? jaja? :shock: nie wyglupiaj sie to powazny temat 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 jaja to nie ale sa pomocne zwlaszcza przy produkcji mojego sprzegla spiekowego zetor performance 8) trzeba niezle sie postarac zeby takiego omleta przypalic zeby pasowal i sie nadawal. idealny speik to zjarany omlet polecam, poza tym przyjazny srodowisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 zmierz sie wreszcie na gtechu Gio!! wez od Coobcia, no chłopie!! czekam na wynik bedziesz wymiatał nim w Outlaw w przyszym sezonie bedzie wypas auto klubowe GRATKI!! DAWAJ FOTKI ZAMIEŚCIMY W NPT!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 juz o tym wczesniej pisalem g-tech wymieka: zadna hamownia w Polsce nie jest w stanie tego zmierzyc g-tech pokazuje tylko ??? nie wiem co z tym zrobic pomozecie w temacie. nawet po zalozeniu szpery z mojej kosiarki ogroodkowej trace trakcje jak tylko foty zmontuje tego potwora to na pewno podesle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.