Gość holy Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 drogą kupna nabyłem takie sobie felgi z oponami: http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel1.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel2.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel3.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel4.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel5.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel6.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/felgi/fel7.jpg ich dane techniczne to: 7J15H2 ( 7-cali szerokość, wysokość 15-cali ) 4 x 114,3 ET 38 Otwór centrujący: 66,1 aktualnie założone opony to: 205/50 R15 no i problem - z przodu opona minimalnie wystaje poza obrys błotnika! z tego co wiem - to wg przepisów tak nie może być czy jak założę węższe opony to będzie dobrze? a może dałoby się nieco zmienić ET (zeszlifować 3 mm wewnętrznej strony felgi?) ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 tyle tylko wystaje :?: ja by na twoim miejscy się nie zastanawiał tylko jeżdził i nic nie kombibnował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 hehe jest dobrze nic nie bedzie ;] ja bym sie tylko martwil oby nie ocieralo z tylu jesli tyle samo wystaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ...a może dałoby się nieco zmienić ET (zeszlifować 3 mm wewnętrznej strony felgi?) ;-) To może lepiej odegnij błotnik :wink: Kto będzie patrzył na 3 mm???- daj sobie na luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ...a może dałoby się nieco zmienić ET (zeszlifować 3 mm wewnętrznej strony felgi?) ;-) To może lepiej odegnij błotnik :wink: Kto będzie patrzył na 3 mm???- daj sobie na luz. jako narzedzie do odgięcia błotnika polcema kombinerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ...a może dałoby się nieco zmienić ET (zeszlifować 3 mm wewnętrznej strony felgi?) ;-) To może lepiej odegnij błotnik :wink: Kto będzie patrzył na 3 mm???- daj sobie na luz. jako narzedzie do odgięcia błotnika polcema kombinerki kazek kombinerki to wysoko wyspecjalizowane narzędzie do tego celu ja myślę zeby zacząć od młoteczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 widziałe kiedyś w zamościa opla astre właśnie z tak "profesjonalnie " poszerzonymi błotnikami, i chyba to zrobił właśnie kombinerkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 widziałe kiedyś w zamościa opla astre właśnie z tak "profesjonalnie " poszerzonymi błotnikami, i chyba to zrobił właśnie kombinerkami zamojski tuningowiec :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Ja miałem podobnie w Mazdzie i było OK. Ładne felgi, pasują do autka, ja bym nic nie ruszał. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 hehe jest dobrze nic nie bedzie ;] ja bym sie tylko martwil oby nie ocieralo z tylu jesli tyle samo wystaje no własnie - z tylu o dziwo mniej wystaje. moze sa 2 rozne rodzaje felg? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 właśnie mnie gre uświadomił na GG, że to niby nie do primery, i że mi błotnik przetnie oponę na jakiejś większej dziurze ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 właśnie mnie gre uświadomił na GG, że to niby nie do primery, i że mi błotnik przetnie oponę na jakiejś większej dziurze ( raczej sprawdź czy wogóle opona jest w stanie dotknąć do błotnika.......... i wcale tak szybko sie nie przecierają....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 właśnie mnie gre uświadomił na GG, że to niby nie do primery, i że mi błotnik przetnie oponę na jakiejś większej dziurze ( Nie słuchaj go Mój ojciec w swojej W10 miał opony jeszcze bardziej wystające poza obrys i poza kilkoma szurnięciami o tylne błotniki gdy auto było wypakowane na full na wczasy, nigdy nawet nie zbliżyły się do błotników. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 właśnie mnie gre uświadomił na GG, że to niby nie do primery, i że mi błotnik przetnie oponę na jakiejś większej dziurze (Holy przestań. Jest dobrze i nic nie bedzie obcierać. Mam podobne i półtora roku jeżdze na 205/50/15 i nic sie nie dzieję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Żebyśmy tylko takie problemy mieli. Tyle co na zdjęciach to nikt sie nie przyczepi, chyba żebyś ty mocno tego chciał. Ciesz się bo fele ładne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Żebyśmy tylko takie problemy mieli. Tyle co na zdjęciach to nikt sie nie przyczepi, chyba żebyś ty mocno tego chciał. Ciesz się bo fele ładne no tylko nie wiem, czy nie krzywe no i wypolerować trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbajk Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 A czy jak założe oponki o szerokości 225 to coś będzie ocierało?? nieboje sie tego że będą wystawać poza obrys No i to będzie na feldze 16" lub 17" taki mały harcore Czy będe miał z tym jakieś problemy poza dziurami i takimi tam?? Jakie powinna mieć ET felga tych rozmiarów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Q Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 no własnie - z tylu o dziwo mniej wystaje.moze sa 2 rozne rodzaje felg? ;-) Większość aut ma z tyłu troche mniejszy rozstaw kół i przy takich samych parametrach felgi zawsze będą stać nieco węziej. To zupełnie normalne. PEACE 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 odnawiam temat,.. bo felgi są już na samochodzie z nowymi oponami 195/55/R15. http://150.254.173.3/~holy/nissan/nisfel1.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/nisfel2.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/nisfel3.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/nisfel4.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/nisfel5.jpg http://150.254.173.3/~holy/nissan/nisfel6.jpg niech mi tylko teraz ktoś powie - jakie powinno być ciśnienie z przodu i jakie z tyłu (butla z gazem) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Z przodu 2.2 tył 2.0 - katalogowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.