MAMAR Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Czy ktoś może mi doradzić, jaka może być przyczyna i jak temu zaradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 pewnie rezystor przy wentylatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAMAR Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Dzięki Dino, czy to jest trudne do usunięcia? Żle napisałem, cy to jest trudne do naprawienia? I jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 raczej nie, wykręć płytkę, dwie śruby i zobacz czy nie jest coś przepalone i można zalać cyną i powinno być OK, poszukaj na forum, było wiele razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Strzał w 10-tkę Ostatnio przerabiałem co prawda w Corsie D ale objawy identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAMAR Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Dzięki Dino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Już 20 lat temu miałem w Renault Megane zastosowaną regulację tranzystorem. Rezystor o którym piszecie przypomina mi czasy FSO-1600. Chyba nie tędy droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 34 minuty temu, Czech napisał: Już 20 lat temu miałem w Renault Megane zastosowaną regulację tranzystorem. Rezystor o którym piszecie przypomina mi czasy FSO-1600. Chyba nie tędy droga? zawsze możesz być pionierem w wynalezieniu innego powodu tej usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) W RM miałem klimę manualną i miałem dokładnie taki sam przypadek. Nie działały (ręcznie) przełączane prędkości dmuchawy - były chyba 4 poziomy. Jedynie działał nadmuch maksymalny. Usterka to zimny lut na emiterze tranzystora sterującego, ponieważ te 4 poziomy były przez niego sterowane (regulator napięcia) natomiast obroty maksymalne to podłączenie dmuchawy do pełnego napięcia z aku. Edytowane 3 Lutego 2019 przez Czech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAMAR Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Czy ktoś wie jak dobrać się do rezystora. Moja próba nie powiodła się ,bardzo mało miejsca -ręka nie wchodzi. Może jakiś filmik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.