bazylia Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Witam. Już drugi raz zapaliła mi się kontrolka check engine z błędem P0420. Kończący się katalizator. Myślę o wymianie kata, również o wymianie drugiego kata. Czy ktoś wie czy pasują poniższe; http://e-tlumiki.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=almera&submit_search= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 zacznij od regulacji gazu, sprawdź korekty silnika a dopiero wtedy inwestuj w wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazylia Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Druga sonda wskazuję to samo co pierwsza więc kat do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 na początek taniej sprawdzić korekty bo to nic nie kosztuje a później brać się za wymiany, nie twierdzę, ze nei trzeba wymienić ale zawsze warto popróbować też bezpłatnych rozwiązań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xnd2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Ja mam podobny problem co jakiś czas zapaliła mi się kontrolka check engine z błędem P0420, natomiast druga sonda wtedy próbuje nadgonić pierwszą, ale idzie to jej bardzo opornie bądź jej wskazania są zawieszone. Po kasacji błędów jej wskazania są prawidłowe i tak co jakiś czas, czy to sonda lambda się sypie, i pytanie do was jak sprawdzić przepływomierz miernikiem uniwersalnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazylia Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Kat wymieniony. Samochód o dziwo lepiej chodzi mimo moich obaw że będzie gorzej... Przy starym miałem dwa razy sytuacje że samochód był wielkim mułem i żłopał jak byk. Ponoć w takich sytuacjach kat potrafi się zapchać. Dawało coś jazda na wysokich obrotach na trasie.Przepalenie przedmuchanie kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.