Karol1708 Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Witam Drodzy Koledzy . Proszę o pomoc w wstępnej diagnozie usterki : Po przejechaniu około 10km w czasie jazdy około 30 - 40 km/h odczułem lekkie szarpnięcie po czym muranko przestało ciągnąc mimo pozycji zmiany biegów na D . Silnik pracuje prawidłowo na pozycji P ( wkręca się na obroty - praca bez uwag ) po przełożeniu na dowolną pozycję D lub R silnik pracuje dalej prawidłowo lecz praca ograniczona jest do około 2000 obr. . W trakcie pracy silnika nie słychać żadnych niepokojących odgłosów jak również brak odgłosów przy zmianie przełożenia lewarka P - R - N - D . Podczas pracy silnika przy próbie zmiany przełożenia P R D N nie ma żadnego odgłosu czy odczucia zmiany przełożenia ( można to porównać do np. urwanej linki zmiany biegów lewarek pracuje prawidłowo ale nic się nie dzieje ) . Wcześniej żadnych problemów nie odnotowałem z nieprawidłową pracą , błędów również nie zanotowano ( zero błędów komputera jak również skrzyni : dwa osobne sterowniki ) . Koledzy proszę o pomoc co może być przyczyną {oczywiście olej w skrzyni jest w stanie prawidłowym } Proszę o pomoc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszmurano Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Prawdopodobnie strzelił pasek napędowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.