Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wysoka temperatura cieczy


SieneK_68
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

się cosik popsuło :(

Wsiadam ci ja do auta, -2*C, uruchamiam silnik a tu w ciągu 30 sekund mam wskazówkę temperatury cieczy w połowie wskaźnika.

Mało tego, to wskazówka paliwa z 1/4 wskoczyła na 1/2.

W czasie jazdy, po około 5 minutach, pokazywało nawet maksymalną temperaturę, płyn jest, nie ubywa, chłodnica ciepła /nie gorąca/, nie gotuje się.

Coś z elektryką zapewne ale co?

Help!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też podejrzewam, do pracy na "gotującym" się silniku a rano wsiadam, włączam stacyjkę i wskaźnik temperatury od razu w połowie.

Przejechałem około 2-3 minut i skoczyła wskazówka na full i opadła na 0.

Do domu dojechałem z właściwą temperaturą a i wskaźnik od paliwa pokazuje 1/4, czyli tyle ile powinien.

Gdzie szukać "złej" masy, przy silniku czy przy liczniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik i zegary, warto tez sprawdzić czujnik miernikiem, a może coś z przewodem do czujnika,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obudowie termostatu mam dwa czujniki.

Jak odłączę ten:

- mniejszy, jednoprzewodowy, nic się nie dzieje

- większy, dwuprzewodowy, wskazówka temperatury "pływa" 0 - 1/2

Wygląda to na problem ze wskaźnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby nie zakładać kolejnego wątku ...

"Uspokoił" się wskaźnik temperatury ale za to dziś mam kolejny problem.

Przekręcam kluczyk w stacyjce i ... świeci się kontrolka płynu do spryskiwaczy! Szok, pierwszy raz w tym aucie zaświeciła się ta kontrolka choć płyn jest w połowie!

No tak, uruchamiam silnik i jadę zafascynowany nową kontrolką ... ale ale ... paliwo na 0, temperatura na 0, obrotomierz na 0, prędkościomierz na 0, liczniki km nie zliczają km.

Kontrolki ładowanie, ciśnienia oleju, wody w filtrze, świateł pm i kierunków działają prawidłowo.

jakieś sugestie?

 

Edytowane przez SieneK_68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimne luty masz na zegarach. Wymień zegary.

albo wsadz do rozgrzanego piekarnika na 5 min  :innocent:

naprawiłem tak kilka płytek lelektrycznych .

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo co ty.Okazalo się że brak masy, wystarczy zmasowac skrzynie biegów z ramą , i można dolączyć jeszcze masę z silnika do budy.I będzie oki.Ja już nie mam tego problemu a miałem jakies 4 tyg temu.Po tym calym zabiegu czyli dołozeniu masy wszystko wrociło do normy.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik połączony z masą na akumulatorze, skrzynia biegów połączona z masą na akumulatorze, masa akumulatora połączona z nadwoziem.

Masa na liczniku jest.

Po uruchomieniu silnika wskaźnik temperatury wędruje na połowę skali a wskaźnik poziomu paliwa pokazuje 1/2 /faktycznie jest 1/4/ zbiornika.

Po rozgrzaniu silnika wskaźnik temperatury wędruje na koniec skali a wskaźnik ilości paliwa na full.

Wentylator załącza się, płyn "nie gotuje."

Odłączenie czujnika temperatury /tego dwuprzewodowego/ powoduje, że wskazówka powoli pulsuje 0-full-0-full.

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...