SieneK_68 Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Witam, się cosik popsuło Wsiadam ci ja do auta, -2*C, uruchamiam silnik a tu w ciągu 30 sekund mam wskazówkę temperatury cieczy w połowie wskaźnika. Mało tego, to wskazówka paliwa z 1/4 wskoczyła na 1/2. W czasie jazdy, po około 5 minutach, pokazywało nawet maksymalną temperaturę, płyn jest, nie ubywa, chłodnica ciepła /nie gorąca/, nie gotuje się. Coś z elektryką zapewne ale co? Help!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 masa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Też bym na początek masy wszystkie sprawdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 tak też podejrzewam, do pracy na "gotującym" się silniku a rano wsiadam, włączam stacyjkę i wskaźnik temperatury od razu w połowie. Przejechałem około 2-3 minut i skoczyła wskazówka na full i opadła na 0. Do domu dojechałem z właściwą temperaturą a i wskaźnik od paliwa pokazuje 1/4, czyli tyle ile powinien. Gdzie szukać "złej" masy, przy silniku czy przy liczniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 silnik i zegary, warto tez sprawdzić czujnik miernikiem, a może coś z przewodem do czujnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Na obudowie termostatu mam dwa czujniki. Jak odłączę ten: - mniejszy, jednoprzewodowy, nic się nie dzieje - większy, dwuprzewodowy, wskazówka temperatury "pływa" 0 - 1/2 Wygląda to na problem ze wskaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Aby nie zakładać kolejnego wątku ... "Uspokoił" się wskaźnik temperatury ale za to dziś mam kolejny problem. Przekręcam kluczyk w stacyjce i ... świeci się kontrolka płynu do spryskiwaczy! Szok, pierwszy raz w tym aucie zaświeciła się ta kontrolka choć płyn jest w połowie! No tak, uruchamiam silnik i jadę zafascynowany nową kontrolką ... ale ale ... paliwo na 0, temperatura na 0, obrotomierz na 0, prędkościomierz na 0, liczniki km nie zliczają km. Kontrolki ładowanie, ciśnienia oleju, wody w filtrze, świateł pm i kierunków działają prawidłowo. jakieś sugestie? Edytowane 17 Lutego 2019 przez SieneK_68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Zimne luty masz na zegarach. Wymień zegary. albo wsadz do rozgrzanego piekarnika na 5 min naprawiłem tak kilka płytek lelektrycznych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 tak, najpierw to muszę je wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 No to raczej nie będzie takie hop siup. ale na 90% to bedzie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysliwy2 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Mialem to samo co ty.Okazalo się że brak masy, wystarczy zmasowac skrzynie biegów z ramą , i można dolączyć jeszcze masę z silnika do budy.I będzie oki.Ja już nie mam tego problemu a miałem jakies 4 tyg temu.Po tym calym zabiegu czyli dołozeniu masy wszystko wrociło do normy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Silnik połączony z masą na akumulatorze, skrzynia biegów połączona z masą na akumulatorze, masa akumulatora połączona z nadwoziem. Masa na liczniku jest. Po uruchomieniu silnika wskaźnik temperatury wędruje na połowę skali a wskaźnik poziomu paliwa pokazuje 1/2 /faktycznie jest 1/4/ zbiornika. Po rozgrzaniu silnika wskaźnik temperatury wędruje na koniec skali a wskaźnik ilości paliwa na full. Wentylator załącza się, płyn "nie gotuje." Odłączenie czujnika temperatury /tego dwuprzewodowego/ powoduje, że wskazówka powoli pulsuje 0-full-0-full. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.