Jimmy Pif Paf Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Moja Navara stoi w warsztacie, jest okazja przejrzeć i zabezpieczyć podwozie. W wielu tematach przewinęła się sprawa rdzewiejących ram. U mnie też tak było, zobaczyłem tuz po gwarancji, przy wymianie zderzaka, rdzę we wnętrzu profili pod paką. Prosiłem wtedy o zabezpieczenie, ale tylko miejscowe. Jak zabezpieczyć całą ramę? Co zabezpieczyć poza ramą? Jaki środek i metodę polecacie? Czy jakiś godny polecenia warsztat w Warszawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgred1628 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Ja swoją konserowałem u takiego chłopaka w Żaganiu bo jak sobie pomyślałem ile to jest roboty to wolałem zapłacić i podjechać te 50km. Najpierw poczytałem sobie dość sporo o tym jak zabezpieczyć auto przed rozwijaniem się korozji. Popytałem tego typka i wyszlo to tak, że: wyczyścić rdze tyle ile się da, na to farba antykorozyjna im więcej tym lepiej, później podkład epoxydowy i na koniec te całe mazidło (konserwacja) W profile wlewałem juz sobie sam różną chemie która jest do tego przeznaczona. Generalnie przerąbana robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.