Karminadel Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 KM - nie km (kilometr). Turbo ma być gorszy od wolnossącego... hahahaha Już nigdy nie będziesz chciał wrócić do jakiejkolwiek wolnossącej padaki. To tak jakby teraz w dieslach nie montować turbo - niewyobrażalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 (edytowane) Turbo o różnicy ok. 15-25 KM bez problemu łyka wolnossący lub ma niemal identyczne osiągi. Tak więc podejrzewam, że zarówno sprint od 0-100 będzie podobny lub na korzyść turbo, a i prędkość maksymalna będzie podobna. Przykład 1,2 w qq II, a 2.0 w QQ1. 25 kucy różnicy, różnica momentu ok. 5-6 niutów, sprint niecała sekunda, a prędkość Maks mniej niż 10 km/h różnicy. Gorzej na pewno nie będzie, a przynajmniej nie tyle by szło to zauważyć w eksploatacji. Natomiast różnicę robi trwałość i spalanie, z 1,3 za wcześnie by stwierdzić cokolwiek. Edytowane 7 Września 2019 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 1 godzinę temu, Karminadel napisał: KM - nie km (kilometr). Turbo ma być gorszy od wolnossącego... hahahaha Już nigdy nie będziesz chciał wrócić do jakiejkolwiek wolnossącej padaki. To tak jakby teraz w dieslach nie montować turbo - niewyobrażalne. Tak nie do końca. Proponuję przejechać się Mazdą CX-5 z wolnossącym benzyniakiem 2.5L... Dodatkowo tam gdzie kończy się kosiarka, i zaczyna ledwo zipać, tu zaczyna się zabawa z ww. "padaką" Czysta liniowa moc, czym więcej obrotów tym fajniej jedzie. Nie ma "szukania biegu" aby jakoś jechało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Jechałem...bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 A w J11 najlepszym był 1.6 DiG-T i szkoda, że przestali go produkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek81 Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Czyli lepiej starszy ale 1,6 niż nowy 1,3. Tylko ze 1.3 sa juz z nowa nawigacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Albo silnik albo navi... decyzja należy do Ciebie Nie no te 1.3 pewnie też nie są złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Ja bym brał silnik, a radio można wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Kochani pomóżcie za 2 dni musze postanowic jakie autko wybrac. 1.3 140 lub 160km -2019r albo 1,6 163km 2017-108. Jakie sa wasze odczucia?Pytanie jest jeszcze czy w budzie przed czy po lifcie?QQ po lifcie to nie tylko radio ale i lepsze wyciszenie, lepsze zawieszenie, pełna elektryka szyb i kilka jeszcze różnic na plus dla QQ po liftingu.W 2017 były przedliftowe i poliftowe. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek81 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Tylko po lifcie, taak jak piszesz i jeszcze ladniejsze ledy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek81 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Wybor padl na 1.3 160KM nc zima styl 2019. Wrażenia super, odczuwalna roznica miedzy 140 KM ale to nie przepasc Nowa nawigacja i caly system bez porownaia ze stara wersja Polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Każde wrażenia na nowym są super. Oby tak dalej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 5 godzin temu, Bartek81 napisał: Wybor padl na 1.3 160KM nc zima styl 2019. Wrażenia super, odczuwalna roznica miedzy 140 KM ale to nie przepasc Nowa nawigacja i caly system bez porownaia ze stara wersja Polecam! No i git! Szerokości P.S. Ciekawy jestem czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy starym 1.6 DiG-T a 1.33 160KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Mocy.Ale nie tej papierowej wyrażonej w koniach mechanicznych tylko tej realnej w nitonometrach.:-)Moment obrotowy to odczuwalna moc silnika.Każdy kto jeździł dieselem rozumie tą różnicę.Z przypiętej do małego silniczka turbiny cudów nie oczekuj. Jak nie ma pojemności to moment jest lipny.A już nie mówię o jeździe pod górkę albo przyspieszaniu przy dużych prędkościach. Ale to tylko moja opinia, jestem zdecydowanym przeciwnikiem downsizingu. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 No ja mam w d ten ich downsizing i dlatego nie kupiłem kolejnego Nissan-a. Miał być X, ale tam te silniki to dopiero lipa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Ja też się zastanawiałem pomiędzy benzyniakami 1.2 Tekna plus a 1.6 Accenta + pakiet zimowy, gdzie ten pierwszy był tylko trochę droższy a więc dużo bardziej korzystny cenowo zważając na wyposażenie - pomimo niełatwej decyzji wybrałem ten drugi. Też nie jestem zwolennikiem downsizingu szczególnie ekstremalnego, co nie oznacza, że jestem przeciwnikiem silników turbodoładowanych. Dopóki turbina w silniku o normalnej pojemności jest elementem dodatkowym, który nie wymusza zawsze pełnej mocy i momentu na silniku, a który zmniejsza zużycie paliwa, podnosi osiągi, poprawia elastyczność a więc ułatwia np wyprzedzanie to OK. Natomiast obecnie silniki po prostu mają na tyle małą pojemność, że bez ciągłego pełnego doładowania nie osiągną na tyle mocy i momentu żeby w ogóle jakoś pojechać. QQ jeszcze nie jest taki duży i ciężki więc z perspektywy wcześniejszego 1.2 to 1.33 powinien być OK, ale myślałem że chociaż X-traila oszczędzą z tym 1.33 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek81 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 W dniu 20.09.2019 o 19:39, elsebo napisał: No i git! Szerokości P.S. Ciekawy jestem czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy starym 1.6 DiG-T a 1.33 160KM? Jechalem 1,6 163 KM ale 2017r 80tys przebiegu i wg mnie jest roznica na plus dla 1.3 160KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 6 godzin temu, Bartek81 napisał: Jechalem 1,6 163 KM ale 2017r 80tys przebiegu i wg mnie jest roznica na plus dla 1.3 160KM. A na autostradzie też? Da się wyprzedzać przy prędkościach ~140km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Tak piszecie o tych niutonach, mocy, wyprzedzaniu, że zastanawiam się gdzie wy tym qq jeździcie i ile ciśniecie na zegarach? Ja co widzę jakiś qq, a wiadomo, że widzę je wszędzie to oceniam że 9 na każde 10 ma styl jazdy emeryta. To już w micrach k14 choćby po A4 widzę, że jeżdżą szybciej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 16 minut temu, tomkek1912 napisał: Tak piszecie o tych niutonach, mocy, wyprzedzaniu, że zastanawiam się gdzie wy tym qq jeździcie i ile ciśniecie na zegarach? Ja co widzę jakiś qq, a wiadomo, że widzę je wszędzie to oceniam że 9 na każde 10 ma styl jazdy emeryta. To już w micrach k14 choćby po A4 widzę, że jeżdżą szybciej. Mikry są kupowane na samochody flotowe, lub służbowe, a przedstawiciele handlowi mają ciężkie stopy. Natomiast QQ z reguły to auta prywatne. Sam jeżdżę zgodnie z przepisami, ale jak trzeba wyprzedzić to jedzie się znacznie szybciej jak ograniczenia prędkości. Wtedy te Nm i KM się przydają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Tomek1912, mocy używam przy każdym dodawaniu gazu a kręcę go na obroty przy wyprzedzaniu.Myślałem, że samochód jest do jeżdżenia a nie bicia rekordów oszczędności.Ale może się mylę.Kiedy trzeba to jadę spokojnie ale kiedy chcę przyspieszyć to silnik ma to zrobić a nie żebym oceniał "zdążę czy nie zdążę".Gdybym chciał oszczędzać to nie kupował bym najmocniejszego, dostępnego w QQ silnika. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Wariat w Tecnie i jeszcze zdjęcia robi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1982 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, tomkek1912 napisał: Tak piszecie o tych niutonach, mocy, wyprzedzaniu, że zastanawiam się gdzie wy tym qq jeździcie i ile ciśniecie na zegarach? Ja co widzę jakiś qq, a wiadomo, że widzę je wszędzie to oceniam że 9 na każde 10 ma styl jazdy emeryta. To już w micrach k14 choćby po A4 widzę, że jeżdżą szybciej. Mój 1,5dci nie daje zbyt wiele możliwości, ale jak jest okazja, to jeżdżę troszkę szybciej Edytowane 24 Września 2019 przez buba1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Wariat w Tecnie i jeszcze zdjęcia robi! Mam jeszcze jedno ale już na letnich oponach. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 10 godzin temu, MirekCC napisał: Gdybym chciał oszczędzać to nie kupował bym najmocniejszego, dostępnego w QQ silnika. [pół-żarcik] A na wrzuconym zdjęciu pachnie typową cebulą - szkoda było pieniążków na oryginalne felgi czy choćby czujniki ciśnienia, hę? ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.