NOmaro Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Jak zimny to wszystko dobrze. jak juz złapie temperatury to wtedy zaczyna w pewnym zakresie od 2000 do 2200 obrotów dławic sie i w tym momencie z wydechu az sie sadza sypie. Wtryski wymieniłem i dalej to samo. Co to moze być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 No ciekawy jestem co to może być.. a oleju dużo ci pali ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Nie wiem bo przejechałam nim dopiero 300km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Kolor dymu ? na pewno td czy tdi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) Czarny jak smoła, napewno td. Filmik wrzucę jak się uda. (może gdzieś zasysać powietrza przy zbiorniku np. I jak wypali z filtra to powiedzmy że ciągnie z powietrzem paliwo i dlatego tak?. ) jak zimny to dobrze wszystko Edytowane 23 Lutego 2019 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Jak by powietrze brał z baku to by na szaro kopcił. Jak turbina dmucha ? Filtr powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) Tak też mi się wydaje że gdyby powietrze brał to na szaro. Turbina nie wiem jak dmucha manometru niepodlaczalem. Auto przyspiesza w pewnym momencie przestaje wciisne znacznie gaz i auto aż wyrwie jak szalone. A jak ewentualnie turbo wykluczyć lub potwierdzić? Może np turbo się zawiesza albo przycinac i nie dmuchać w niektórych momentach ? bo paliwo dostaje w tym czasie co nie ciągnie bo dym się wali z nieprzepalonej ropy takjakby Edytowane 23 Lutego 2019 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Mi się wydaje że przyczyna gdzieś w turbinie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 po mojemu, jak czarny dym, to nie przepala całego paliwa, może za duża dawka na pompie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Ale gdy dym zaczyna walić to niema ciagu, nie przyspiesza a dym wali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Na szczycie pompy jest takie "UFO" dochodzi do niego cienki wężyk sprawdź czy jest cały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 56 minut temu, fikolek2 napisał: Na szczycie pompy jest takie "UFO" dochodzi do niego cienki wężyk sprawdź czy jest cały. to by dostawał za mało paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 EGR się nie zamyka (podparty na stałe)? Przepustnica sie nie otwiera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Doszedlem co jest nie tak. Po zaslepieniu egru. Przepustnica zamyka doplyw powietrza zeby silnik ciagnal spaliny przez egr a jak egr zaslepiony i przepustnice zamykalo w pewnym zakresiie obrotow to paliwo dostawal ale braklo powietrza i od cala przyczyna. Dziekuje za pomoc i zainteresowanie w sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.