jarekft Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Witam od niedawna stałem się posiadaczem x ,do wczoraj wszystko w jak najlepszym porządku- do wieczora, wróciłem z pracy 20km zgasiłem i okazało się że muszę podjechać do sklepu auto już nie odpaliło po telefonie do kolegi umówiłem się na podłączenie do consult 3 (chińczyk) .Dziś rano przekręcam kluczyk i z pół obrotu pracuje , pojechałem na kompa po podłączeniu wywaliło jeden błąd B2081: INITIAL NOT DONE w head lamp .pogadałem z kolegą może z 20min zadowolony że wszystko ok odpalam i du...pa kręci jak szalony a nie pali ,ponownie komp test zero totalnie żadnych błędów odczekałem za radą kolegi z 30 min z otwartą maską kluczyk start i znowu półobrotu i chodzi , dojechałem do domu na próbę zgasiłem i na rozgrzanym silniku nie zapala pakiet serwisowy zrobiony zaraz po zakupie oleje filtry itp przejechane może z 250km czy miał ktoś z Was taki przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Dziś z rana na zimno odpalił od strzała podczas jazdy po pracy zdarzyło się coś dziwnego podczas wyprzedzania przy dodaniu gazu do (dechy) kick down auto zgasło zjechałem na pobocze szybko parking i odpalam pokręciłem z 10sek i załapał dojechałem do domu podłączyłem kompa już mojego:) i wyświetlił 2 błędy 1.P0089:FUEL PUMP 2.P1525:ASCD FUNCTION Próbowałem odpalić i nici nie będę męczył rozrusznika , rozkręciłem zbiornik paliwa pompki tam nie ma ale ile syfu było poczyściłem i złożyłem z powrotem - do czego może odnosić się 1 błąd pamiętam jak kiedyś w starym volvie miałem coś podobnego że ja mu w gaz a on zgas wymieniłem wtedy jakiś zawór ciśnieniowy czy regulacji nie pamiętam dawno było a drugi błąd to zupełnie nie wiem o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Witam sam sobie zaczynam odpowiadać na pytania to nie dobrze Ale do rzeczy przeczytalem mase stron i powaznie zaczynam się zastanawiać czy to nie nie bedzie zawór zamontowany z tylu pompy kolo filtra powietrza nazywany scv nie jest on monitorowany przez komp a to tylko przychodzi do głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Wszystko znajdziesz w dokumentacji serwisowej, którą możesz sobie znaleźć przykładowo pod poniższym linkiem jako pozycja "Electronic Service Manual Nissan X-Trail с 2007 г." (365 MB) http://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-remontu/inomarki/nissan/x-trail Oba problemy dla silnika M9R są opisane w pliku ENGINE CONTROL SYSTEM (ECR.pdf). Błędu P1525 nie ma wprost, ale może warto przestudiować diagnostykę AUTOMATIC SPEED CONTROL DEVICE (ASCD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Dzięki za naprowadzenie rzeczywiście ten P1525 był błędem tempomatu poczyściłem ścieżki na kierze i zaczął działać tempomat i błąd znikną a co do pierwszego błędu to dobrze myślałem o czujniku w przyszłym tygodniu jadę do kolegi ma lagunę z tym silnikiem pozamieniam czujniki i zobaczę który to nawala raczej obstawiam ten na pompie i chyba od niego zacznę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 No i du..pa zamienialem czujniki sprawdzalem itp żadnych błędów a na ciepło nie pali widze że problemem bedzie okres cieplejszych dni po nocce przy temperaturze 8sc nie zagadal wskazania na consulcie prawidlowe może znacie kogoś w lubuskim kto ogarnia nissany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Witam odpowiem sobie sam na zadane pytanie może komuś oszczędzi nerwów i wizyt po mechanikach co było powodem u mnie zacznę od objawów pali normalnie chodzi równo zero błędów po około tydzień po kupnie przestał odpalać na ciepłym ,na zimno od strzała zero błędów po paru wizytach u mechaników nic nie zrobione .Po około następnym tygodniu nie pali na zimno ani na ciepło zero błędów,już nie jeździłem po mechanikach poczyściłem zawory niskiego wysokiego ciśnienia czujnik ciśnienia i nic jak zaklęte zero błędów i dalej nie pali .Kolega który ma mechanikę zaproponował abym na sobotę doholował auto, ale mam sprawdzić jak zachowa się auto jak mu psiknę samostartu tak zrobiłem zaskoczył od razu i równo pracował, więc w sobotę pojechał o własnych siłach z mocą siłą i bardzo ładną pracą silnika jak było wcześniej .Po połowie dnia gdzie już traciłem wiarę coś tknęło kolegę i wykręcił listwę wtryskową jakie było nasze zdziwienie i radość okazało się że pod trzema nakrętkami od zasilania wtrysków było pionowe mikropęknięcie . Podjechałem na szrot kupiłem za 30zł listwę wyczyściłem skręciłem i pali z półobrotu doszliśmy z kumplem do wniosku że ktoś źle zakręcił nakrętki i podczas dokręcania naruszył odlew powodując mikropęknięcie które z biegiem czasu powiększyło się do tego stopnia że uniemożliwiło odpalenie auta może to komuś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.