Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Witam... Jak w temacie... Zauważyłem że przy załączonym napędzie na cztery koła auto na pełnym skrecie ma problem z ruszeniem... Jakby brakowało mu mocy... Zarówno w przód jak i tył... Co może być przyczyną. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Norma.Dzięki Bogu.... I Tobie za info też dzięki Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 o Bosze...... pytanie czy nowi forumowicze potrafią uzyć szukajki?? Temat Napędy w Pathfinderze był poruszany dziesiątki razy !!!!!!!!! Człowieku (do Tomasza) rozwalisz coś w napędzie!!!!! 4x4 jak pisze wklejka w aucie słuzy tylko do jazdy w terenie na nawierzchni która gwarantuje uslizg kół! NIE WOLNO JEZDZIĆ Z ZAŁĄCZONYM 4X4 NA ASFALCIE, BETONIE I INNYM PRZYCZEPNYM PODŁOŻU!!!!!!!!!! Path NIE MA między osiowego mechanizmu różnicowego !!!!!naprężenia przy skręcie mogą spowodować poważne uszkodzenie napędu! ZAPAMIĘTAĆ! bo za chwilę będzie płacz ze Path jest do *upy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 o Bosze...... pytanie czy nowi forumowicze potrafią uzyć szukajki?? Temat Napędy w Pathfinderze był poruszany dziesiątki razy !!!!!!!!! Człowieku (do Tomasza) rozwalisz coś w napędzie!!!!! 4x4 jak pisze wklejka w aucie słuzy tylko do jazdy w terenie na nawierzchni która gwarantuje uslizg kół! NIE WOLNO JEZDZIĆ Z ZAŁĄCZONYM 4X4 NA ASFALCIE, BETONIE I INNYM PRZYCZEPNYM PODŁOŻU!!!!!!!!!! Path NIE MA między osiowego mechanizmu różnicowego !!!!!naprężenia przy skręcie mogą spowodować poważne uszkodzenie napędu! ZAPAMIĘTAĆ! bo za chwilę będzie płacz ze Path jest do *upy.....Dzięki za info... Dopiero kupiłem patha.... I uczę się go... Nie wiedziałem że nie mogę jeździć po asfalcie z napędem 4x4... Myślałem że tylko 4x4 LO jest nie wskazane.. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Można włączać 4x4 czy 4x4LO na asfalcie tylko nie można skręcać kołami, (tylko jazda na wprost) 4LO przydaje się podczas ruszania z ciężką przyczepą, wyjazdem pod ostrą górkę itp.. wszędzie tam gdzie potrzebujemy bardzo dużego momentu obrotowego na kołach czy bardzo powolnej jazdy. W terenie na lużnej nawierzchni nie ma problemu, można skręcać kołami, zawracać itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Można włączać 4x4 czy 4x4LO na asfalcie tylko nie można skręcać kołami, (tylko jazda na wprost) 4LO przydaje się podczas ruszania z ciężką przyczepą, wyjazdem pod ostrą górkę itp.. wszędzie tam gdzie potrzebujemy bardzo dużego momentu obrotowego na kołach czy bardzo powolnej jazdy. W terenie na lużnej nawierzchni nie ma problemu, można skręcać kołami, zawracać itp.Czyli jazda naszymi autostradami z 4x4 odpada całkowicie.... Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 (edytowane) A na co CI 4x4 na autostradzie? mało tego , ja latem wyłączam tryb auto i jedzę tylko na 2WD (chyba ze pada deszcz... ), napęd na sam tył w zupełności wystarczy. Path to nie audi czy subaru, i nigdy takim nie będzie. Trzeba pamiętać iz przód dołącza się gdy tylne koła zaczną buksować (podobno wystarczy 1/2 obrotu kół) i w 99% jeżdzimy tylko na tylnym napędzie. A to wiąże się z lekką nadsterownością. Zimą zanim załapie przedni napęd tył potrafi dostać efektownego uślizgu.... I rada, nawet zimą nie jezdzimy w TRASIE z włączonym 4x4, sztywny napęd powoduje podsterowność i przód auta potrafi pomimo skrętu pojechać na wprost........ Tym autem trzeba nauczyć się jeżdzić , jest przewidywalne ale niedoświadczonego kierowcę potrafi zaskoczyć i przyprawić o palpitacje serca. Szczególnie jeśli ktoś ma cięzką nogę i myśli iz ponad 2T jeżdzi tak samo jak golf czy passat.. Tryb AUTO robi swoją robotę bardzo dobrze. Następna sprawa ESP wyłączamy tylko jadąć w kopnym terenie gdzie komputer zdławia silnik (piach,śnieg,błoto) a zimą zalecam tego nie robić.... mozna się zdziwić. pzdr. Edytowane 5 Marca 2019 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Słuchaj a jak z mocą twojego patha? Da się przy starcie zerwać przyczepność na tylnej osi rzecz jasna...? Jakoś tych 170 koni nie czuć Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Da się, wszystko zalezy też od opon. Na mokrym no problem , na suchym nawet na 2gim biegu potrafią pisknąć opony. Tylko po co? To są ogromne obciążenia układu napędowego, efektowny drift na asfalcie? Odradzam... Na suchym trudno, na mokrym znacznie łatwiej, na bardzo sliskiej nawierzchni możesz przegiąć pałę, tego auta nie da się zatrzymać. Jak zrobisz z 3-4 obroty wokół własnej osi to się przekonasz co znaczy nie panować nad autem.... Na szutrze efektownie się zawraca.... No ale co ja tam wiem, zazwyczaj jeżdzę jak emeryt do kościoła....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 No właśnie jakoś mi się wydaje że mocy u mnie brakuje... Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Zrób start od 0 do 100 i porównaj z danymi katalogowymi. Path to nie wyścigówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Zrób start od 0 do 100 i porównaj z danymi katalogowymi. Path to nie wyścigówka. Zdaje sobie sprawe że to iiny typ samochodu... Ja kupiłem na ryby... i wypadów weekendowych z rodziną... Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 sie Kolega przekona jak baardzo jest to "inny" typ samochodu..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 A już dawno chciałem... Pierwsze szukałem navary.... Ale wybrałem patha.... Pierwsze wrażenia super.... Bardzo wygodne i solidne... Jestem zakochany... I moja rodzina też - zwłaszcza dzieciaki... Ale jeszcze dużo rzeczy nie wiem.... Zresztą widać...Najważniejsze że ponton i wszystkie klamoty wchodzą na pake bez problemu Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Generalnie Kris dzięki za info i pomoc.... Sorry za głupie pytania... Wiem jak to jest gdy młody głupio pyta, sam uczestniczę w pewnym dużym forum wędkarskim... I irytują mnie takie rzeczy ale staram się pomagać jak Ty.... Ps... Podoba mi się auto z Twojego profilowego Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Ja zanim zadałem pierwsze pytanie odnośnie Patha, przez bite 2 tyg. czytałem wszystkie tematy odnośnie tego modelu......Lektura dla ludzi o mocnych nerwach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Ja zanim zadałem pierwsze pytanie odnośnie Patha, przez bite 2 tyg. czytałem wszystkie tematy odnośnie tego modelu......Lektura dla ludzi o mocnych nerwach.U mnie będzie miał lekko... I mam nadzieję że odwdzięczy mi się bezawaryjna jazda... Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Moc poczujesz jak zaladujesz rodzine, pontony i inne graty. Bedzie przyspieszal tak samo jak na pusto :-) Co do driftowania to chyba niezbyt dobry wybor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 z tą "solidnością" Patha bym się mógł sprzeczać.... Niestety nie są to "solidnie" wykonane auta, i niestety path ma wiele bolączek które trzeba pokochac i na bieżąco eliminować potencjalne usterki , najlepiej samemu bo inaczej kolega przedstawi rachunek na kilkadziesiąt tyś zł..... takie życie, i nie ma się co czarować iż będzie inaczej w uzywanym aucie , jeśli się chce aby wszystko w nim było OK tak aby w każdej chwili móc jechać np do Albanii... u mnie 224km na budziku i zaczęła się pocić turbina.....uszczelniacze tylnych pół osi..... i znowu robota i wydatek kilka stówek. Ale ogólnie to przyjemne bydle.... daje odczucie bezpieczeństwa , toporności i solidności (tylko iż w wersji sadomacho ,francusko-japońskiej) Maciejka dobrze pisze, u mnie pusty pali 10 , załadowany też pali 10.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.