Zolwik_Tuptus Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Hej. Mam problem z ABSem w T2 2.7 TDI long. Sytuacja wygląda tak, że przy wyższych prędkościach auto hamuje normalnie, ale przy prędkościach rzędu 20 - 30 km/h za każdym razem załącza się ABS. Komp nie wykazuje żadnych błędów. Podczas hamowania, na samym końcu (prędkość poniżej 30km/h) załącza się ABS (pod maską zaczyna być słychać stukanie pompy, pedał drży, a ślady na piasku wskazują, że faktycznie się włączył) po każdym hamowaniu, w rytm obrotów koła słychać przez chwilę metaliczny stuk - jakby z okolic pompy ABS. Gdy wypnę wtyczkę ze sterownika ABS, lub wyjmę bezpiecznik auto hamuje normalnie (nie ściąga, nie ma problemów z blokowaniem itd) Miał ktoś taki przypadek? Padła pompa ABS? Sterownik ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Sprawdź luzy na piastach zwłaszcza przód, jeśli luzów nie ma to do sprawdzenia koła foniczne ABS, prawdopodobnie któreś pękło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Luzy sprawdzałem i nie ma. Co do kół fonicznych - to chodzi ci o pierścienie zębate? Jeżeli tak, to mam podejrzenie który. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Tak o te pierścienie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Dzięki za info, zatem wiem od czego zacząć działania :) Dam znać co było przyczyną (jak znajdę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.