Gość arseci Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Z ktorej strony jest pompa ukladu chlodzenia? Mialem dzisiaj nieprzyjemna sytuacje spod maski zaczala sie wydobywac dym, czy raczej para... otworzylem maske i zrodlo bylo gdzies nisko po lewej stronie slinika, patrzac z porzodu samochodu, czyli w sumie z przodu silnika, bo ten jest umieszony poprzecznie. Wydaje mi sie ze to byla wlasnie pompa. Jaki jest koszt nowej pompy do P10 2.0 ile trwa jej wymiana? Znalazlem taka: http://www.moto.sklep.pl/NISSAN/3/CHLODZEN...A_WODY/D11043JC Jakie sa konsekwencje jazdy takim samochodem, prawde mowiac mechanika u ktorego stalo auto najchetniej utopilbym w szklance wody. Skonczony kretyn trzymal samochod dwa tygodnie, najpierw nie potrafil dostac uszcelek do przekladni kierowniczej, potem jak juz puscily mi nerwy, zamowilem temu idiocie cala przekladnie. Powiem wam szczerze, ze majac juz starszy samochd, dobry i sprawdzony mechanik to najwiekszy skarb, ten niesteto to pajac do potegi! Jak ktos jest z K-ce i ma jakis sprawdzony zaklad to piszcie, jestem otwaty na propozycje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 W 2.0 pompa wody jest koło pompy wspomagania. Wymieniałem u siebie. Koszty: 130 zł pompa SKF 120 zł robocizna A wymiana trwa jakieś 3 godziny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rebus Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 jasne ze moze to byc pompa ale sprawdz to dokladnie gdyz moze to byc rowniez nieszczelnosc w wezu za silnikiem ,ktory jest bardzo blisko pompy,z ktorego woda moze splywac na kolektor w wyniku czego moze pojawic sie para wodna,pompa jezeli nawali to przewaznie cieknie,jezeli masz objaw ze para bucha to stawialbym na to drugie,kupic pompe to nie sztuka,wymienic tez,ale jezeli okaze sie ze to nie to to szkoda kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Witam Rebus ma racje, jeśli leje pompa to płyn wycieka z niej od razu na ziemie. Jeśli pojawiają się kłęby pary to przyczyną jest najprawdopodobniej jakaś nieszczelność np. na wężu, z którego rozgrzany płyn padając na gorący silnik powoduje powstawanie pary pod maską. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 moze byc ui pompa... u mnie zaczela puszczac na uszczelniaczu i puszczalo plyn taka smieszna fontanna... wygladalo jakby spod glowicy to lecialo a to pompa byla wlasnie. uklad nie trzymal cisnienia - grzal sie jak cholera i plynu ubywalo. chyba 300 zl pompa z wymiana kosztowala. pompa ponoc lepsza taka... ale kto to wie co mi tam wladowali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 skoro juz mowa o pomach to moze mi poradzicie :? bo w moim autku plyn wogole nie krazy po chlodnicy(jest ciagle zimna), myslalem ze to termostat sie nie otwiera wiec go wymienilem, utopilem 70 zl i nadal to samo, na dodatek wywala mi plyn do zbiorniczka wyrownawczego, martwie sie zeby nie przegrzal sie silnik myslicie ze to pompa niewyrabia ? dodam jeszcze ze zalalem nowy plyn, ogrzewanie dziala na wzkazniku temperatura w normie. napiszcie co o tym sadzicie i ile mnie to bedzie kosztowalo?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Z ktorej strony jest pompa ukladu chlodzenia? Mialem dzisiaj nieprzyjemna sytuacje spod maski zaczala sie wydobywac dym, czy raczej para... otworzylem maske i zrodlo bylo gdzies nisko po lewej stronie slinika, patrzac z porzodu samochodu, czyli w sumie z przodu silnika, bo ten jest umieszony poprzecznie. Wydaje mi sie ze to byla wlasnie pompa. Jaki jest koszt nowej pompy do P10 2.0 ile trwa jej wymiana? Znalazlem taka: http://www.moto.sklep.pl/NISSAN/3/CHLODZEN...A_WODY/D11043JC Jakie sa konsekwencje jazdy takim samochodem, prawde mowiac mechanika u ktorego stalo auto najchetniej utopilbym w szklance wody. Skonczony kretyn trzymal samochod dwa tygodnie, najpierw nie potrafil dostac uszcelek do przekladni kierowniczej, potem jak juz puscily mi nerwy, zamowilem temu idiocie cala przekladnie. Powiem wam szczerze, ze majac juz starszy samochd, dobry i sprawdzony mechanik to najwiekszy skarb, ten niesteto to pajac do potegi! Jak ktos jest z K-ce i ma jakis sprawdzony zaklad to piszcie, jestem otwaty na propozycje... Pompa wodna patrząc z przodu na auto jest po lewej stronie silnika. Pompa posiada dwa otwory patrząc na nią od góry(widać gołym okiem) Te otwory są po to żeby woda z nich ciekła w razie awarii pompy. Jak jest uszkodzona to na odpalonym silniku woda ucieka tymi otwotami. Ja wymieniałem pompę w tamtym roku i zapłaciłem 180 zł za japońską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rebus Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 ups,po zgaszeniu silnika jeszcze lepiej widac jak jak pompa cieknie,gdyz cisnienie troszke wzrasta,ale to nieistotne,kupiles termostat za 70?to przepłaciłes,za ta cene kupisz dwa.masz zimna chłodnice temperature w normie to zle,byc moze ktos kiedys wsypał złoty srodek na cieknace chłodnice i teraz ja zatkało na dole,moze walic w zbiornik z kilku przyczyn miej nadzieje ze to nie uszczelka pod glowica.albo pompa juz nie wydala,ale ja bym zdemontował chłodnice i sprawdził czy nie jest zatkana-najlepiej karcherem pod cisnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSlonio Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No i mnie niestety czeka wymiana pompy wody. Zalałem nowy płyn, a ten jakoś nie chce siedzieć w układzie i wywala mi go właśnie po prawej stronie silnika. No ale co robić... Pozdrowienia, MrSlonio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 no to teraz jeszcze ciekawsze, gotuje wlasnie stary termostat i widze ze dziala, nowy powinien dzialac tym bardziej, a dodatkowo jestem po wizycie u mechanika ktory stwierdzil ze poprzedni termostat byl zly skoro nie krazyl plyn i nowy pewnie tez jest zly, uszczelke wykluczyl jak mu powiedzialem ze jezdze tak od dosyc dawna, w oleju tez nic nie zobaczyl. nie mam pojecia jak sprawdzic pompe na oko to nigdzie nie cieknie i raczej pracuje skoro powstaje cisnienie w ukladzie :? i badz tu madry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ["......moze walic w zbiornik z kilku przyczyn miej nadzieje ze to nie uszczelka pod glowica.albo pompa juz nie wydala,ale ja bym zdemontował chłodnice i sprawdził czy nie jest zatkana-najlepiej karcherem pod cisnieniem." chlodnice raczej tez wykluczam, przy wymianie plynu plukalem ja woda i wydawala sie nie byc zapchana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rebus Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 acha,bulgotanie w zbiorniku moze byc z jeszcze jednej przyczyny-korek chłodnicy,sprawdz czy nie ma ubytkow w uszczelce zwlaszcza tej dolnej,mi tez powiedzieli ze to uszczelka pod glowica,naszczescie okazalo sie ze korek-19 pln uf,ze woda nie krazy?temperatura jest,mozesz jeszcze spuscic plyn z układu i przez otwor wlewowy w chłodnicy wlac z weza pod cisnieniem wode-po odlaczeniu dolnego weza od chlodnicy,moze jest zatkany układ w bloku-lecz to bardzo zporadycznie sie zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arseci Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Dzieki wszyskim za odpowiedz to jednak byla pompa ktora zostala wymieniona na nowa, ale... musze to glosno napisac, nissany to zlomy, ledwo uparlem sie z ta usterka, padla chlodnica! :evil: Rozszczelnila sie od gory, wzdluz... Samochod byl zawsze garazowany, regularne przegldy, w marcu 2006 stuknie mu 10 lat, ale prawdopodobnie wczesniej trafi na szrot, nie mam cierpliwosc! W glowie mi sie to nie miesci i generalnei jestem ciekaw jaka moze byc przyczyna tak szybkiego rozszczelnienia chlodnicy, w taki sposob? Czy ktos ma jakies dosiwadczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rebus Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 hm.auto nie jest nowe ma 10 czyli wszystko moze sie zepsuc nawet ta pompa wody co wymieniales bo teraz buble robia wszedzie.nissam złom?troche nieodpowiednie stwierdzenie na klubie,a po drugie nie chcesz miec zmartwien kup sobie nowe auto-proste rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.