DINO Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 jak w temacie pozycje są ale tylko z przodu, długie są, przeciwmgielne jest przód, z tyłu tylko stop i kierunki, brak świateł mijania z przodu i z tyłu, myślałem, ze przełącznik, rozebrany i wyczyszczony nie wygląda aby coś było nadpalone czy zużyte, bezpieczniki w komorze sprawne. Ktoś wie o co caman?? https://photos.app.goo.gl/FCe6gsDKEQPUa5KE9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Dziwne, że masz pozycje z przodu a z tyłu nie, bo rozdzielone to jest na prawą i lewą stronę na bezpiecznikach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 no właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Żarówki sprawdź hehehehe a tak na poważnie to czarna magia z tym twoim oświetleniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 dzwonił @fikolek2 zobaczymy czy miał nosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 ////////////////////////////////////////////////////////////////////// no niestety, wtyczki na swoich miejscach to co ruszałem nogą to jakiś moduł chyba od centralnego lub alarmu, poszukiwania nadal trwają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 ja dzisiaj ide walczyć też z postojówkami tylnymi. Po topieniu w bagnie wywala mi obydwa bezpieczniki. Dobrze że jedno przeciwmgielne mi zostało, to w nocy mnie jeszcze widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 to masz zwarcie i tyle a u mnie wszytko OK, do tego wchodzi 12V na przełącznik i po przekręceniu wychodzi 12V, nie wiem czy to to co powinno ale tak na szybko znalezione, niestety z manuala mało co widać i okazuje się, że tam gdzie w manualu jest kabel ja nei mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 patrząc na schemat wychodzi, ze do długich jest przekaźnik, który rozłącza mijania w momencie odpalenia długich, ktoś wie gdzie on jest ?? i tak przy okazji, czy przerywacz kierunków jest pod osłoną zegarów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Trochę dzisiaj kopałem w aucie i sprawa wygląda tak że przerywacz kierunkowskazów jest wbudowany w licznik , bezsensownym wydaje się rozbieranie go żeby przerobić. Co do świateł to nie ma żadnych mechanicznych przekaźników, chyba że jakieś tyrystory w magicznej skrzynce Siemensa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 1 godzinę temu, fikolek2 napisał: sprawa wygląda tak że przerywacz kierunkowskazów jest wbudowany w licznik , bezsensownym wydaje się rozbieranie go żeby przerobić. no właśnie coś mi tam tykało, czyli zmiana przekaźnika odpada 1 godzinę temu, fikolek2 napisał: Co do świateł to nie ma żadnych mechanicznych przekaźników, chyba że jakieś tyrystory w magicznej skrzynce Siemensa . właśnie tego się obawiam czy czasem tam coś nie poleciało, chyba przerobię na oddzielne przekaźniki i zasilę z przełącznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 w/g manuala Daytime Light System powinien znajdować się w miejscu pokazanym na schemacie, może ktoś zerknąć u siebie czy ma coś takiego, bo u mnie nie stwierdzono w tym miejscu a no i chyba wygląda na to, że jest przekaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 teraz tak myślę, przecież ja nie mam świateł dziennych czyli nie dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 schemat jest przekaźnik rozłączający mijania przy włączeniu drogowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Upewnisz się, oglądając oznaczenia na reflektorach. Jeśli jest łamane (C/R) oznaczają, że jeśli drogowe włączasz, mijania są odłączane (jeśli natomiast jest CR - drogowe działają razem z mijania). W tym pierwszym rozwiązaniu może nie być przekaźników świateł (nie znam dokładnie Terrano). Daytime Light System jest stosowany w wersjach skandynawskich - być może masz wersję "without Daytime Light System" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 C/R czyli musi być przekaźnik, dzisiaj jak pogoda pozwoli się obluka ale sukces coraz bliżej a jak nie to da się dodatkowy przekaźnik i będą światła bo z tego co widać na schemacie nic po drodze nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 A dokąd idą zielone przewody (odnośnik B i D na schemacie) od styku roboczego przekaźnika świateł (jednego i drugiego). Na schemacie nie masz ich przy manetce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 no jak idą na przekaźnik na drugiej stronie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 ... ale skąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 ale który przewód?? przełącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Według katalogu istnieją dwa przekaźniki świateł (dla obu wersji: skandynawska i cental/płd. Europa): http://nissan4u.com/parts/terrano2/el_r20/2002_6/type_147/body_electrical/relay/illustration_2/. Mussz je tylko zlokalizować, bo ze schematu niewiele widać (obok jednych i drugich drzwi?) Patrząc na schemat manetki, to włączenie mijania (LOW), odbywa się wewnętrznym połączeniem w niej samej (podobnie jak drogowych HIGH i migania PASS). Drogowe masz, czyli wewnętrzne połączenie istnieje, ale czy konkretnie w położeniu LOW na wyjściu manetki masz napięcie? Chodzi o pin 9 (P/W różowo/biały) i pin 6 (R/G czerwono/zielony). Ze schematu wynika (o czym wspominałeś), że w normalnym położeniu, styk roboczy przekaźnika zasila tylko światła mijania (przekaźnik ma styk roboczy normalnie zwarty). Dopiero przełączenie manetki na długie, zasila cewkę przekaźnika i tym samym styk roboczy przerzuca na wolną pozycję (odłącza mijania). Moim zdaniem masz wypalone styki robocze w przekaźniku, tylko trochę dziwne, że wypaliły się jednocześnie w obu przekaźnikach. Albo słabą masę lub jej brak dla zasilania cewki przekaźnika (co prawda masa jest chyba zdublowana dla żarówek świateł i przekaźnika, ale ...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 właśnie tez o masach pomyślałem, ostatnio maiłem robiony silnik był poza budą może gdzieś coś niedokręcone, no zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Nie tylko główne masy, ale zwłaszcza te przy przekaźnikach świateł (prawdopodobnie będa przy nich na słupkach drzwi - mając manuala znajdziesz ich umiejscowienie w dziale Harness layout/Body harness ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 sprawa ogarnięta, jak sioe wali to wszystko na raz i wtedy szuka się komplikacji zamiast zacząć od prostych spraw poprzedni właściciel mojego cukierka, tak polutował przewody, że wszystko zaśniedziało i się połamało, jeżeli chodzi o światła z tyłu a przód spaliły się dwie żarówki na raz czekam na lincz no ale to co poznałem odnośnie schematu to moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.