maciek1995 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 witam moja kochana primiera p12 1,8 115 złopie 1,5l oleju na 1000 km. Wykręciłem świece zapłonowe i widać na nich nagar oleju i na jednym tłoku widać jak olej dosłownie stoi !!! W dodatku jak wkręce go na 4 obrotów na luzie to za mną błękitna chmura dymu i czuć spalonym olejem . Czeka mnie remont silnika ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1995 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 wymiana pierścieni tłokowych i uszczelniaczy zaworowych styka ? dodam jeszcze ze olej jest na gwincie jednej ze swiec zapłonowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 sprawdzisz ciśnienie i będziesz wiedział, jak czapka zdjęta to zazwyczaj się ją robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1995 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 jest jeszcze jedna rzecz auto przez rok czassu stało nie używane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1995 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 orjentacyjne koszta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 1800 zl z czesciami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agusia0003 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 3500pln na allegro stoi silnik po regeneracji,wszystko w nominale,czyli jak nowy,gwarancja rok,bez limitu,więc chyba warto,tym bardziej,że jakby się chciało zrobić samemu,to trzeba się nabiegać za szlifem wału ,nowych tulei itp,sam za miesiąc kupuję ten silnik,bo mój się skończył.Objawy takie,że zaczął brać olej,po tym kontrolka od oleju zaczęła mrugać i na trasie zaczęło coś stukać i po zgaszeniu już go nie odpaliłem.Jak go kupię i zamontuję zdam relację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Agusia 003 dobrze gada , remontowałem swoją P12 1,9dci - tylko wymiana pierscieni - wyszlo 6500 zeta , ( szlif glowicy , uszczelka glowicy sruby glowicy nowe , panewki , sruby stopek korbowodów itp.) , drugiego silnika do toyoty yaris verso juz nie remontowałem 1,4 d4d , kupiłem z anglika . Po wymianie oleju brał litr na 7 tys. Po drugiej wymianie branie oleju ustało , wszystko w garach sie ułozyło ( silnik długo stojacy łapie rdze na garach i jak to wszystko ruszy to sie dociera i usuwa skutki rdzy ) . Całośc z wymiana 3500 zł , czyli lepiej co potwierdza opinie agusi 003 . Wybierz właściwą opcję uwzgledniając zasade , ze kto sknerzy płaci dwa razy ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1995 Opublikowano 23 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 dziękuję za rady ale narazie bd sprawdzali co się dzieje z tym motorem ale jezeli bd trzeba zaczepiać pierścienie to chyba bd wstawiał drugi motor . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.