morisPL Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Panowie wymienione prawie wszystko, icek zregenerowany, ciśnienie jest, auto dalej muł. Zanim ruszę pompę chciałbym się dowiedzieć czy ma ktoś jeszcze jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Dawno nikt nic nie dodawał do tematu. Mam taki sam silnik i taki sam problem, napisz czy Ci się udało i co było przyczyną braku mocy. Proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Dodam tylko, że auto mimo braku mocy nie dymiło, nie szarpało, szło równo do końca na obrotach, tylko jak by je coś trzymało, przyduszalo. Teraz gdy wyskakuje błąd 77 wchodzi w awaryjny, zadymienie na siwo przy przegazówce i czasem przy rozruchu. Można go skasować, jednak po chwili znów wyskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) Myślałem że u Ciebie już po problemie. U mnie nie dymni. Ewidentnie słabnie na trzecim i czwartym biegu, a i na pozostałych za mocny nie jest. Szafę niby zamyka (na luzie), ale na piątym biegu wkręca maksymalnie do 130 km/h i dalej nie chce. Czytałem że te motory kręcą w Tyrankach do 180 km/h. Swojego niedawno zakupiłem i go pomału leczę - jest z czego. Turbina wyregenerowana, silnik uszczelniony, nie kopci - tylko tej mocy brakuje. Nie wiem już gdzie szukać. Dodam, że u mnie żadnych błędów nie wywala. Edytowane 21 Lipca 2019 przez Batorystef Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Mam dokładnie takie same objawy. Jeśli na coś wpadniesz to napisz Czy u ciebie prze delikatnym przyspieszaniu (chodzi o hałas silnika) przy otwartym oknie jak turbo zaczyna tłoczyć też słychać jak by syczenie ? Na postoju tego nie złapiesz, dopiero pod obciążeniem. Nieszczelności za turbem mam usunięte może coś na dolocie. Czytałem że ten rozdzielacz podciśnienia pod obudową filtra powietrza może tez mieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Ja żadnego syczenia nie zauważyłem. Natomiast zaciekawił mnie temat z poniższej strony: Zapoznaj się z nim. Może to jest lekarstwo na nasze choroby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Poza 1 biegiem (i to chyba bo najmocniejszy) to na żadnym mi konkretnie nie idzie. Ten stan trwa już podobno kilka lat. Ale poprzedniemu właścicielowi to nie przeszkadzało. Dziś po wizycie u pompiarza obstawiałem pompę, ale przez te kilka lat, jak by coś z nią było nie tak to pewnie by już wysiadła. Więc może ten czujnik, przy czym mi autem nie szarpie, tylko nie "idzie" jak powinno" Dość mocno dmucha z odmy, ale nie ma problemów z odpalaniem na zimnym.. może byc kompresja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Myślę że kompresja gdyby była przyczyną, to by Ci nie chciał wogule odpalać. Skoro odpala to pomimo kopcenia z odmy tak dużego spadku mocy by nie miał. Ja swojego obecnie odstawiłem na poprawki mechaniczne. Zasugerowałem mechanikowi ten zaworek w skrzyni. Specu wątpi w zawór jako przyczynę i zamierza oddawać turbinę na reklamacje. Niech robi co chce, byle zrobił. Po odebraniu autka napiszę co i jak z usterką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Auto odebrane z warsztatu. Czujnik został wymieniony i faktycznie, na trzecim i czwartym biegu nastąpiła duża poprawa a dzięki autosugestii można odnieść wrażenie że i pozostałe biego lepiej się kręcą. Co prawda szybkość max. nie wzrosła. Nadal kręci do 135 - 140 km/h max. Jestem umówiony za dwa tygodnie na dalszą rzeźbę przy samochodzie. Teraz pod lupę pójdzie turbina i peryferia - po raz drugi. Morris, myślę że i u Ciebie wymiana czujnika pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) Hej, dziś zauważyłem dziwna rzecz, mianowicie auto na dwójce mimo chwilowego szarpanie w okolicach 2800 rpm idzie jak trzeba. Pozostałe biegi ledwo co. Niestety po ostatnich zabiegach z bakiem wyskakuje też błąd 77, auto wchodzi w tryb awaryjny 2500rpm i odcina. Gdzieś w forum patroli wyczytałem że ten błąd może wskazywać na sondę lambdę.. Gdzie się znajduje ten czujnik biegu ? I ile cię kosztował? Czy to coś takiego https://www.sklep4x4.pl/sklep/pr/217/23268/Czujnik-polozenia-biegu-jalowego-skrzyni-biegow-Nissan-NP300-2-5dCi,-Patrol-Y61-2-8TDi,-Pickup-D22-2-5Di,-Terrano-I-3-0,-Terrano-II-2-7TD,-3-0Di--32006-23U6A-.html Edit dziś dwójka już nie "idzie" miał przebłyski na trójce. Edytowane 29 Lipca 2019 przez morisPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Tak. To ten czujnik. Z tego co zauważyłem, są dwa rodzaje tych czujników: kródsze i dłuższe. Kródsze nie mają tej "szujki" za częścią gwintowaną. Od razu za gwintem jest przycisk. Ja mam taki jak w twoim linku i kupowałem go właśnie TAM. Dojście do niego jest po zdjęciu osłon zmiany biegów. Zaraz po ogołoceniu tunelu widać dekiel z którego wychodzi drążek (cztery śróby). Odkręcasz i masz czujnik przed oczami. Banalnie prosty dostęp. Czójnik odpowiada jedynie za dwa biegi - trójkę i czwórkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Uff, objechanie ponad 3 tys km. Początkowe problemy z błędem 77 spowodowane najprawdopodobniej obecnością wody w układzie paliwa, dolanie water remowed pomogło. Co ciekawe auto "idzie" tylko na drugim biegu i tylko jak się mocno rozgrzeje. Pozostałe biegi jak muł. Sprawdziłem też przepływke, i na jałowym 1,5v na obrotach 3,5 v więc chyba słabo. Nie wiem czy inwestować w czujnik czy przepływke. Batory rozbierając tunel miałeś jakaś mate izolacyjna ? Ja pod osłoną tunelu mam gumę i od razu obudowę skrzyni. Przy 32 st na zewnątrz i ok 60 st asfaltu z tunelu dmuchało żywym ogniem, lewarek, tunel czy rączka ręcznego gorące że ledwo można utrzymać. Ale jadąc nocą przy temperaturze 18st było już ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batorystef Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Sorry że dopiero teraz, ale wakacje... Nie przypominam sobie żadnej maty izolacyjnej. Z tego co pamiętam, mam tak samo jak Ty, guma i skrzynia. Żeby się dobrać do czujnika zdejmujesz górny dekiel ze skrzyni i jesteś. Cujnik jest wkręcony zaraz pod dekielkiem z prawej strony skrzyni. Po zdjęciu dekielka widać go całego - jak na dłoni. Zostaje tylko wymienić na nowy. Pamiętaj że są dwa rodzaje. Jak kupisz nie właściwy - nie zadziała. Ważna jest długość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.