jarekft Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam kolejny problem z którym nie mogę sobie poradzić mianowicie odpala idealnie podczas spokojnej (normalnej)jazdy przyspiesza redukuje płynnie rozpędzam się w taki sposób do około 160 wtedy wskazówka obrotów lekko przekracza 3trpm i bach gaśnie na pobocze bo to automat wyłączam stacyjkę odpalam na dotyk i jadę dalej jak nie przekraczam 3trpm mogę jechać na koniec świata.Gorzej jest jak chce wyprzedzić przyspieszyć szybko gaz w podłogę redukcja na mniejszy bieg lekko ponad 3trpm i gaśnie więc nie wyprzedzam:) błędu w momencie zgaśnięcia nie ma ale zapisały się P0725 Engine speed ten błąd myślę że jest konsekwentnością że auto zgasło i zjeżdżając na pobocze miał brak sygnału P0089 FUEL PUMP tego nie jestem pewien porady mile widziane P1525 ASCD FUNCTION ten błąd myślę że jest konsekwentnością że auto zgasło i w standardzie komp odłączył tempomat P2293 FRP CONTROL SYSTEM tego nie jestem pewien porady mile widziane miałem wcześniej problemy z odpalaniem okazało się że listwa miała mikropęknięcie i zasysała lewe powietrze po wymianie ideał ogólnie gdyby ktoś uprawiał eco driving nawet by nie wiedział że jest taka usterka sprawdzałem na postoju czy są jakieś pęcherzyki powietrza normalnie brak kręci do 5trpm brak wycieków Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez gkowal Z postu zostały wykasowane pytania na inne tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 wpisz do 'wujka 'Google kod bledu i np. nissan error albo nissan code, 5 min roboty tylko boje sie ze bez pomocy mechanika znajacego marke nie naprawisz usterki samodzielnie o P0089 jest nawet cos na forum leniuszku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Witam Leniuszkiem nie jestem przeczytałem chyba wszystkie posty i cały Youtube zmieniłem wężyk na przezroczysty aby sprawdzić czy idzie powietrze nie idzie sprawdzone zawory na listwie są ok zawór z pompy wykręcony sprawdzone działanie pod akumulatorem zrobiona płukanka w środku do czyszczenia wtrysków wtryski przelewy idealne . Auto jak pisałem ma moc żadnych objawów pisanych na forum nie ma Jedyne co mnie zastanawia to gdzieś na ru stronach pisali coś o paliwie nie spalonym na powrocie i niskim ciśnieniu w jakiejś szynie ale tego za bardzo nie rozumiem translator tak przetłumaczył Gdy podłączyłem kompa w sekcji silnik pokazują się jakieś wartości ujemne miedzy -4 a -6 wlasnie tam pisze frp nie chciałem naprowadzać na to bo moze ja gdzieś popełniłem błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonVito Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Witaj. W temacie gaśnięcia silnika po przekroczeniu 3000 obrotów, powiem ci tyle, że miałem podobny objaw. W moim T31 2.0 DCI automat, postępowałem tak jak ty. Lekarstwem okazało się prosta wymiana filtra paliwa. Spróbuj może to ci pomoże. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Witam to była pierwsza rzecz jaką zrobiłem ale do sedna nie wieżę mechaniką zapłaciłem za sprawdzenie wtrysków i co jak sam sprawdziłem to się za głowę złapałem po minucie na wolnych obrotach 1 i 3 wędrują do regeneracji w poniedziałek i zobaczymy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 jesli punktem odniesienia ma byc powyzsza fotografia to nr 4 tez nie wyglada ciekawie i IMO w tej sytuacji powinienes regenerowac (wymienic) wszystkie wtryski, nie ma co oszczedzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Możesz napisac dla czego w nissanach pierwszy wtrysk to ten od skrzyni biegów i jak napisalem 1 i 3 przelewają a 2i 4 sa idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 spojrzalem na Twoje zdjecie i policzylem od lewej strony 1, 2 itd., jesli pojemnik jest pusty tzn. ze z niego ubywa szybciej paliwa bo wtrysk 'leje' a tym samym pobiera wieksza dawke paliwa szkoda ze nie oznaczyles pojemnikow cyferkami, byloby zrozumiale jak liczyc, od ktorej strony majac do czynienia z samochodami pamietam ze dokonujac wymiany czy regeneracji wtryskow robilo sie komplet, wykonujac ta czynnosc selektywnie jest to szukanie oszczednosci tam gdzie szukac sie ich nie powinno oczywiscie rozumiem rozne uwarunkowania ekonomiczne ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) Dobra więc tak nowe komplet zamówione okazało się że 3 szt nie przeszły testów 2 przelewały 1 lał teraz pytanie do osób które mają consulta czy w programie jest tak samo jak w silniku że 1 wtrysk jest od skrzyni w zakładce programowania jest tylko 1234 i nie wiem jak dopisać nawiasem mówiąc licząc od prawej do lewej to 4 ma fabryczne dane Edytowane 2 Maja 2019 przez jarekft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Renault oznacza wtryski od skrzyni biegów w stronę rozrządu. T31 to silnik renault . Czyta się go Clipem czy Consultem ? Clip na 100% równieź widzi wtryski zaczynając od strony skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Dzięki za pomoc , ale tracę już siły wtryski założone przypisane teraz bardziej miękko pracuje silnik, ale problem nie został usunięty na dodatek kolega który mi pomagał ,wtryski robiłem pierwszy raz zwrócił mi uwagę dla czego consult (chinol) nie pokazuje mojego vinu u niego w aucie nissan note benzyna pokazuje zaciekawiło mnie to posiadając uniwersalny interfejs z możliwością odczytu vin przeżyłem szok vin jaki odczytał to renault master II 2.5 dci 74KW 6 biegowa manualna skrzynia wkur....... podłączam się do jego auta vin ok ponownie sprawdzam swój nie stety master auto posiada, immo działające ,alarm, dostęp bez kluczykowy i wszystko działa odpala itp itd dzwoniąc do poprzedniego właściciela dowiedziałem się że w 2011r auto miało wymieniany komputer sterujący silnikiem bo ten co był okazał się wadliwy wymiana była serwisowa bardzo zdziwiony był jak mu powiedziałem o fakcie zainstalowania innego kompa ,postara się poszukać faktury z serwisu bo płacił za diagnozę a komp dostał w ramach akcji serwisowej , pytałem o te objawy gaśnięcia powiedział że nigdy czegoś takiego nie miał jedynym powodem dla którego kom został wymieniony to parokrotne wzywanie serwisu bo auto nie odpalało bez znaczenia na porę dnia i temp silnika ale ten pan rocznik 53 mógł nawet nie wiedzieć o takiej usterce, jak pisałem wychodzi ona dopiero po 3trpm a to trza depnąć bo automat zmienia bieg już przy 2.5-2.7trpm teraz pytanie jak to ugryźć czy jak kupię sterownik od x t31 z mojego rocznika lub podobnego to zamienię p&p auto będzie odpalać? jakie kroki muszę podjąć zaczynam się poważnie martwić co jeszcze muszę zrobić w tej kwestii zielony jestem a koszty rosną pracy przy aucie się nie boję ale ............. bardzo proszę o podanie jakich filtrów używacie ja kupiłem filtrona z zamontowanym zaworkiem zwrotnym takim półprzezroczystym a kumpel mówi że to shit i mam kupić mapco z czarnym zaworkiem ponoć jakoś mocniej jest on zamocowany i przewody ciaśniej się zapinają prosił bym o zdjęcie jeżeli ktoś posiada x t31 2009r 2.0 dci 150km automat z kompa sterującego silnikiem będę szukał jeżeli jest sens i będę wiedział co mam dalej robić ps: czytając posty kupiłem czujnik wału i wałka o ile wałek namierzyłem szybko to za diabła nie mogę namierzyć czujnika wału dziś wymienię ten od wałka i zobaczę jak nic nie da to od wału i tak pomału aż znajdę przyczynę odnośnie błędów podczas gaśnięcia nic nie wyświetla jak by było wszystko ok potem około 1h postoju w pamięci pokazują się P0725 Engine speed, P0089 FUEL PUMP, P1525 ASCD FUNCTION, P2293 FRP CONTROL SYSTEM Edytowane 5 Maja 2019 przez jarekft dopisek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekft Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Witam po ciężkich walkach i w końcu emailu do Nissana sprawa rozwiązana napiszę dla wiadomości innych powyższe błędy były skutkiem źle działającego potencjometru gazu usterka ta występowała w autach europejskich Nissan xtrail t31-2007-2013 polegała ona na błędnym odczycie położenia pedału przyspieszenia prowadziła do nieprawidłowego przyspieszania odczucie zamulenia auta , a w najgorszym wypadku do nie kontrolowanego wyłączenia silnika przy czym nie było żadnych błędów w sterownikach jedynie związane z układem paliwowym które były konsekwencją zgaszenia auta najczęstsze stwierdzone awarie były na potencjometrze z oznaczeniem literki S , ja od siebie napiszę zrobiłem po wymianie potencjometru z 1300km pięknie przyspiesza zmieniła się charakterystyka przełożeń i w końcu normalnie wyprzedzam temat uważam za zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.