Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozbieranie plastików tunelu


drds

Rekomendowane odpowiedzi

Przygotowuję się powoli do zaglądnięcia do nawiewów czy jest zaślepione wyjście na tył czy wogóle go nie ma. Wydaje mi się ,że wiedzę na ten temat na razie na forum mamy z opini serwisu, ale może się mylę.

Chcę wyjąć pierwszy palstik na tunelu ten przed lewarkiem. Po bokach wchodzi na 4 zasuwki (po2 na stronę), wsuwane od góry  a czy ma jakiś zaczep z przodu?

Czy najpierw trzeba wyjąć obudowę lewarka? Miałem ją na wierzchu przy wymianie mieszka na skórę, ale wtedy nie obmacałem tematu.

Może ktoś podzieli się gdzie wetknąć i co żeby nic nie porysować i nie połamać.

Przepraszam, może powielam temat, ale jakoś nic nie mogę znaleźć na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmowałem tunel w poprzednim J11 i nie było nic co mogło przypominać nawiew na tył.Wogóle było tak tam napchane,że nawiew by się nie zmieścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wytłumaczyć fakt, ze na facebooku kilka osób twierdzilo, ze ma nawiewy pod siedzeniami w j11 i nawet ktos wstawił zdjęcie z j11b...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mieli wersję Rosyjską,albo z rynku Skandynawskiego? Nie wiem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś otwory w tapicerce podłogi pod siedzeniami mam i u siebie, ale trudno sie tam dostać. Musze puścić max nawiewu na nogi i zobaczyć czy cos tam dmucha z tyłu. Myślę nad tym czy na pewno nie ma zaślepionych nawiewów które dmuchałyby wtedy jak jest ustawiony nawiew na twarz z przodu. Wydaje mi się że kłopot byłby tylko z przejściem obok pojemnika w podłokietniku bo tam jest wąsko.Ale muszę zobaczyć co z przodu. 

A może ktoś wie gdzie jest produkowany QQ na rynek rosyjski?  Bo jak w Anglii to wstawialiby inne dmuchawy? A jak u ruskich to jest to możliwe.

Ale do rzeczy - zdejmował ktoś ten plastik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmowałem...dużo zabawy.Z tym,że miałem zdemontowane siedzenia.Z tyłu masz za fotelami dwie śrubki.Zdejmij tylną maskownicę tunelu,żeby wypiąć przewody.Osłona lewarka jest na owalnej sprężynie,trzeba ją podważyć ,nie pamiętam już czy przypadkiem w okolicy mechanizmu zmiany biegów nie ma gdzieś jeszcze śrub,bo reszta jest na zatrzaskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedyś na forum w UK zdobył dokumentację serwisową i numery części wersji rosyjskiej z nawiewami. na tył Sporo było tych plastików ale wyglądało na do zrobienia.

Próbował kontaktować z serwisem w Rosji aby kupić te części ale ostatecznie chyba bez skutku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...