Bart Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Witam jestem posiadaczem Murano 2012 australijska wersja mój problem wyglada tak ze po zmianę biegów i gwałtownym dodaniu gazu czuć mocne szarpnięcie skrzyni . Skrzynia pracuje równo bez szarpnięć podczas jazdy czy miał ktoś kiedy podobny problem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Na początku to co najprostsze, czyli sprawdź ilość płynu w CVT, odpal app cvtz50 sprawdź czy nie masz błędów ... Ciekawe jak zużycie oleju bo w Australii cieplo , licznik szybko bije, łatwo zajezdzic/przegrzać skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub.S83 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 39 minut temu, Bart napisał: Witam jestem posiadaczem Murano 2012 australijska wersja mój problem wyglada tak ze po zmianę biegów i gwałtownym dodaniu gazu czuć mocne szarpnięcie skrzyni . Skrzynia pracuje równo bez szarpnięć podczas jazdy czy miał ktoś kiedy podobny problem pozdrawiam Jeśli masz na myśli tylko zmianę z D na R i odwrotnie, to gdybym wykonał to gwałtownie to też bym odczuł szarpnięcie - coś mi się wydaje, że TTTM. Natomiast przy łagodnej zmianie i normalnej jeździe chodzi płynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 chodzi mi dokładnie gdy po zmianie biegów dodam gazu wtedy czuć szarpnięcie (pierwsze ruszenie) jeżdżę automatami od lat i nigdy w żadnym typie skrzyni nie miałem takiego problemu dlatego wydaje mi się ze cos jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Co znaczy przy zmianie biegów ? Jak przestawiasz z pozycji P na D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafer_alston Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Mój kolega, który ma skrzynię DSG szarpanie przy zmianie biegów występowało, gdy miał zbyt niski poziom oleju w skrzyni biegów. Natomiast u mnie w skrzyni CVT szarpanie przy zmianie biegu zakończyło się remontem skrzyni. Może w Twoim przypadku wystarczy regeneracja konwertera, w którym jak wiadomo znajduje się tarcza sprzęgłowa załączania ciśnieniem sterowanym przez elektrozawór TCC w sterowniku hydraulicznym. Na początku zacznij od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni biegów. Warto tu zwrócić uwagę, że pomiar poziomu oleju dokonujemy przy pracującym silniku i ciepłym oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.