Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Cvt problem


Bart

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem Murano 2012 australijska wersja mój problem wyglada tak ze po zmianę biegów i gwałtownym dodaniu gazu czuć mocne szarpnięcie skrzyni . Skrzynia pracuje równo bez szarpnięć podczas jazdy czy miał ktoś kiedy podobny problem pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku to co najprostsze, czyli sprawdź ilość  płynu w CVT, odpal app cvtz50 sprawdź czy nie masz błędów ... Ciekawe jak zużycie oleju bo w Australii cieplo , licznik szybko bije, łatwo zajezdzic/przegrzać skrzynie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Bart napisał:

Witam jestem posiadaczem Murano 2012 australijska wersja mój problem wyglada tak ze po zmianę biegów i gwałtownym dodaniu gazu czuć mocne szarpnięcie skrzyni . Skrzynia pracuje równo bez szarpnięć podczas jazdy czy miał ktoś kiedy podobny problem pozdrawiam 

Jeśli masz na myśli tylko zmianę z D na R i odwrotnie, to gdybym wykonał to gwałtownie to też bym odczuł szarpnięcie - coś mi się wydaje, że TTTM. 

Natomiast przy łagodnej zmianie i normalnej jeździe chodzi płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi dokładnie gdy po zmianie biegów dodam gazu wtedy czuć szarpnięcie (pierwsze ruszenie) jeżdżę automatami od lat i nigdy w żadnym typie skrzyni nie miałem takiego problemu dlatego wydaje mi się ze cos jest nie tak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy przy zmianie biegów ? Jak przestawiasz z pozycji P na D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega, który ma skrzynię DSG szarpanie przy zmianie biegów występowało, gdy miał zbyt niski poziom oleju w skrzyni biegów. Natomiast u mnie w skrzyni CVT szarpanie przy zmianie biegu zakończyło się remontem skrzyni. Może w Twoim przypadku wystarczy regeneracja konwertera, w którym jak wiadomo znajduje się tarcza sprzęgłowa załączania ciśnieniem sterowanym przez elektrozawór TCC w sterowniku hydraulicznym. Na początku zacznij od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni biegów. Warto tu zwrócić uwagę, że pomiar poziomu oleju dokonujemy przy pracującym silniku i ciepłym oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...