Zkjrafi Opublikowano 11 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Witam mam takie zapytanie do szrokiego grona posiadaczy nissanów mam primerke p12 z silnikiem 2.2 dti i zaczela mi kopcić na czarno podejrzewam ze tobwtryski paliwa i pytanie moje jest takie czy pasowaly by wtryski z silnika 2.2 dci bo takowe posiadam ... Z góry bardzo dziekuje za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 W 2.2 di to masz chyba Denso AU600, w pierwszych 2.2 dci też takie były, tych z roku 2002 może i początek 2003, ale później były juz Denso seria AW4xx i nie wiem, ale nie sądzę, że będą pasować. Wg mnie musisz mieć AU600. Tych AW4xx to masz pełno w ofertach, niestety te AU600 ciężko trafić, wiem, bo kiedyś to przerabiałem. Ale to, że kopci na czarno nie musi od razu oznaczać wtryskiwaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zkjrafi Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam Ja mam wlasnie ten silnik 2.2 dci z 2002 r dokładnie z października wiec po tej odpowiedzi mysle ze będą pasować a mam jeszcze jedno pytanie czy turbine z tego dci też mogę zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Jak masz 2.2 dci z 2002 to wg mnie turbina będzie ta sama, później 2.2 dci miały inny osprzęt. Ja miałem 2.2 Di z 2002 roku a później 2.2 dci z 2002 roku i poza pompą wtryskową osprzęt w większości był ten sam, różnica taka, że 2.2 dci jest już na szynie common rail. Później 2.2 dci dostały inne wtryskiwacze te z serii Aw4 i turbine ze zmienną geometrią. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu TapatalkaJeszcze co do wtryskiwaczy, jeśli w obu są AU600 to ogólnie większość części będzie pasować. Ale jeśli Ci kopci na czarno i ma czasem mniej mocy to nie muszą to być wtryskiwacze czy turbina. Przerabialem to wszystko u siebie, winny może być łańcuch rozrządu. Najgorsze ze żadnych błędów na komputerze nie zobaczysz. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zkjrafi Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Witam i dziekuje za odpowiedz co do łańcucha to raczej nie bo jest napięty a silnik chodzi cicho dlatego podejrzewam ze to wtryski jak będę naprawiać to na pewno napiszę co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 u mnie do samego końca każdy mechanik wykluczał łańcuch a przez 8 miesięcy od czasu jak zaczął kopcić i tracić moc zaliczył 6 mechaników. Każdy komputer, dziesiątki wersji, wymienione wszystkie czujniki, wtryskiwacze, turbina, szkoda wspominać. A łańcuch zero odgłosów, zero problemu z odpaleniem na zimnym czy ciepłym silniku. Dopiero ostatni mechanik, po czyszczeniu egra, sprawdzeniu jeszcze raz wszystkiego postanowił zajrzeć do łańcucha, a roboty trochę z dojściem jest niestety. No i po zdjęciu osłon było niestety widać czarno na białym, łańcuch rozciągnięty. Ale jak mówię, żadnego szorowania, żadnych odgłosów do końca nie dawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zkjrafi Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Dziękuję za podpowiedź jutro wymienię te wtryski i turbinę i zobaczymy co dalej jeżeli nadal bedzie kopcić to spojrzę na ten łańcuch bo w sumie ma na liczniku 240 000 przejechane a podejrzewam ze nikt tam nigdy nie zaglądał bo tu nawet zawieszenie było orginalne a samochód jest 2 lata w Polsce wiec jakos sie dostane do tego rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zkjrafi Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Witam ponownie turbina wymieniona wtryski też ale mocy brak masakra ale przestał kopcić ale nie ma mocy i jutro zajrzę do tego rozrządu Bo juz nie mam innego pomysłu rano jak jechałem to aż mi sprzęgło się przypaliło może to to jeszcze ze moc stracił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Jakim cudem sprzęgło sie przypaliło przy braku mocy , objaw wskazuje raczej na blokujące się hamulce ( wystarczy sprawdzic które kolo sie grzeje ) lub zuzytą jest tarcza sprzęgłową i prześlizguje - przy dodaniu gazu rosną obroty a nie prędkość . Jeźeli na ,, luzie obroty nie dochodzą do maxa to winien jest zawór regulujący ciśnienie na pompie paliwowej ( w 1.9dci jest taki zawór w kształcie cylinderka z wtyczką ) . Budowy silnika dti nie znam . Masz w czym wybierac więc mozesz kontynuować poszukiwania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.