fred77 Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Ech... Muszę myśleć nad naprawą przednich wnęk błotników. Rdza pojawia się na łączeniu ze ścianą grodziową kabiny oraz pod pompą ABS, pod filtrem powietrza o przy przekładni kierowniczej. Z prawej strony jest trochę lepiej, bo tylko przy ścianie grodziowej. Najprawdopodobniej będę wycinał skorodowane fragmenty i wstawiał łaty. Taki jest plan, a co z tego wyjdzie to nie wiem. Najbardziej wkurza mnie to, że będę musiał wykręcić pompę hamulcową, pompę ABS oraz zdemontować obudowę filtra powietrza, a z prawej strony filtr paliwa. A najgorsze jest to, że nie mam czasu i pierońsko mi się tego nie chce robić, a muszę. Dlatego mam ogromną prośbę do tych, którzy to już przerabiali i mogą coś podpowiedzieć. Chodzi o to jak to zrobić szybko i w miarę trwale żeby wytrzymało to jeszcze parę ładnych lat. Czy trzeba jakoś specjalnie uważać przy wymontowaniu pompy ABS? Chodzi o to czy po naprawie, gdy ją zamontuję i odpowietrzę hamulce to czy będzie dalej działać jak działała? Nie trzeba robić przy niej jakichś specjalnych operacji po zamontowaniu? Nigdy jeszcze nie odpowietrzałem samochodu z pompą ABS dlatego pytam. Pomóżcie, poratujcie jakimiś zdjęciami z napraw blacharskich i wskazówkami. Z góry bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Robię to tak że nie muszę rozkręcać przewodów. Odkręciłem pompę ABS od błotnika i pompę hamulcową od puszki wspomagania. Odpiąłem przewody hamulcowe od zaczepów i odgiąłem wszystko do przodu na tyle, że mam fajny dostęp do miejsc przeznaczonych do naprawy. Odkręciłem też puszkę wspomagania hamulców i spokojnie mogę łatać dziury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.