Fifi Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Witam, orientuje się ktoś jaki może być koszt i trudności związane z przekładką kiery na właściwą stronę w Y60 long 4,2d ? Czy do takiej operacji trzeba ściągać budę z ramy albo targać silnik ze skrzynią (podobno jakieś 550kg)? Znalazłem listę niezbędnych części: http://angliki.info/threads/lista-czĘŚci-nissan-patrol.41/ Czy w Y6o podobnie jak w Y61 trzeba dorabiać mocowanie drążka pantharda? http://angliki.info/threads/nissan-patrol.3653/ Przymierzyłem ostatnio swój tyłek do Patrola i pasujemy do siebie idealnie, początkowo myślałem o Y61 i swapie na motor z BMW, ale koszty są porażające (średnio licząc 30 zakup + 30 porządny swap). Poza tym, pierwszy GR wydaje mi się być bardziej interesujący, szukam więc czegoś ciekawego a 4,2d jest ciekawy Celuję w wersję z manualną skrzynią więc przynajmniej zmiana lewarka odpada. A może ktoś zna i poleca warsztat zajmujący się podobnymi sprawami? Chętnie woj. dolnośląskie i ościenne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.