Cajm Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Witam, Po powrocie do garażu zauważyłem, że przestał mi świecić prawy xenon (ten od strony pasażera). Otwierając maskę i odkręcając gumowe zabezpieczenie czuć było zapach palonego plastiku. Po odłączeniu srebrnej wtyczki, która była b.mocno rozgrzana od żarnika zauważyłem przepalenie plastiku i styków, wrzucam zdjęcie podglądowe. Po wyjęciu żarnika okazało się, że również ma nadpalony plastik, zdjęcie załączone. Moje pytanie czy to będzie przyczyna przepalonej przetwornicy i czy trzeba zacząć szukać używanej/zamiennika, bądź też próbować odesłać do regeneracji? Czy też może jest jakiś inny powód tego stanu rzeczy i wystarczy oczyścić styki na tej srebrnej wtyczce i kupić nowy żarnik lub przełożyć drugi działający lub spróbować zmienić samą wtyczkę o ilę się da? Żarnik jaki był założony to Bosma D2S 6000k 85V 35W. Za wszelkie wskazówki, odesłania do właściwych tematów z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.