Zuzagocek Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Czy ktos moze juz tak miał albo wie co to moze być? Mam nissana Murano, rok 2005.Bardzo często rozładowuje mi sie akumulator, autem jeżdżę prawie codziennie, ale około raz na tydzień czy dwa musze go ładować. Zazwyczaj po prostu nie odpala, ale ostatnio miałam tez sytuacje gdzie stojąc w korku wylaczylo mi sie auto i padł akumulator. Akumulator był juz kilka razy wymieniany, sprawdzone tez było ladowanie - jest 14V. Ma ktos pomysł lub wiedzę co jest nie tak? Z góry dziekuje za wszystkie podpowiedzi i rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOROWITZ Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Podałaś za mało danych.Jaki to aku,jakiej pojemności itp.Możliwe ,że ma za dużą pojemność i jak jeździsz duzo na krotkich odcinkach -akumulator jest permanentnie niedoładowywany.Zakładam,że po wyłaczeniu stacyjki wszystkie odbiorniki sa wyłaczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Grom wie co tam masz namodzone, silnik 4.2 rozumiem , że SWAP z audi na v8. Alternator z audi ? , Akumulator ? Zakładając że masz właściwej pojemności akumulator i sprawny . Seryjne Murano z50 miały problemy z alternatorami, trzeba bardzo się przyjrzeć temu urządzeniu (alternator, pasek, regulator napięcia), mierzenie prawidłowego napięcia alternatora nie ogranicza się tylko do zmierzenia napięcia ładowania po odpaleniu auta, 14v już jest nisko, a po 30 minutach ładowania i obciążenia będziesz miał 13V, prawidłowe napięcie jest około 14.5v. Wczoraj mierzyłem u siebie napięcie na kompresorze klimy i tam było 14.5 po jakim czasie spadło do 14.3 O znowu zmieniłeś silnik z 4.2 wróciłeś do seryjnego 3.5 V6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzagocek Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 20 godzin temu, HOROWITZ napisał: Podałaś za mało danych.Jaki to aku,jakiej pojemności itp.Możliwe ,że ma za dużą pojemność i jak jeździsz duzo na krotkich odcinkach -akumulator jest permanentnie niedoładowywany.Zakładam,że po wyłaczeniu stacyjki wszystkie odbiorniki sa wyłaczone? Akumulator Autocraft 80AH, 720A. Racja jeżdżę na krótkich dystansach bo mieszkam w małym mieście. Odbiorniki wyłączone. Chociaż wtedy co mi zgasł w trakcie jazdy to przejechałam nim już jakies 30 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzagocek Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 17 godzin temu, Kazik_R52 napisał: Grom wie co tam masz namodzone, silnik 4.2 rozumiem , że SWAP z audi na v8. Alternator z audi ? , Akumulator ? Zakładając że masz właściwej pojemności akumulator i sprawny . Seryjne Murano z50 miały problemy z alternatorami, trzeba bardzo się przyjrzeć temu urządzeniu (alternator, pasek, regulator napięcia), mierzenie prawidłowego napięcia alternatora nie ogranicza się tylko do zmierzenia napięcia ładowania po odpaleniu auta, 14v już jest nisko, a po 30 minutach ładowania i obciążenia będziesz miał 13V, prawidłowe napięcie jest około 14.5v. Wczoraj mierzyłem u siebie napięcie na kompresorze klimy i tam było 14.5 po jakim czasie spadło do 14.3 O znowu zmieniłeś silnik z 4.2 wróciłeś do seryjnego 3.5 V6 ? Tak, pomyliłam , jest akumulator 3,5l. Pytałam dokładnie i ladowanie na zimnym silniku jest 14,6V (nie znam sie i nie wiedziałam ze liczby po przecinku maja duże znaczenie). Akumulator autocraft 80AH, 720A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.