Kazkus Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Witam Niedawno nabyłem swojego QQ . Trochę leciwy, ale żwawy i zdrowy.Od samego początku wydawał mi się jakiś słaby.Jak depnąłem w podłogę to raz szarpał, raz ciągnął. Mam instalacje gazową, więc pomyślałem, że trzeba do gazownika się umówić. Jednak zaświeciła mi się żółta kontrolka check engine z symbolem silnika, pojechałem do elektryka . Ciekaw jestem ilu zgadło co było. Był błąd, nie pracowała poprawnie druga sonda. Wina kierowcy. Co prawda jak wspominałem niedawno kupiłem, poza tym nie jestem rajdowcem i katalizator się zapchał. Pan trochę pogazował i sonda zaczęła pracować.Powoli ale drgnęła. Poradził dać w polni, przedmuchać,przepalić, Zaznaczył , że nie chodzi o prędkość ale o jakieś 3500 obrotów.Trochę pojeździć. I tu moje pytanie, czy mój QQ rocznik 2010 może coś takiego obsłużyć, może współpracować. Dzięki pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Skoro masz gniazdo , to nie jest ono dla bocianów, do tego błędu też może się przyczynić LPG . Kupisz interfejs , zawsze jakaś podstawowa diagnostyka pierwszego poziomu będzie. Czasami dobrze przegazować auto i to tak pod czerwoną linie a nie 3000rpm. Moja żona jeździ nisko na obrotach hondą , zamuła straszna, zwłaszcza że vtec też włącza się jakoś wysoko i warto go rozruszać i jak Ona nie widzi to ja siedzę na redline I odmulam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazkus Opublikowano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Dzięki, Próba nie strzelba a właśnie o to mi chodzi. Kupię, zobaczę co i jak. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.