andrzej6411 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Planuje dokonać przeglądu okresowego w ASO, m/i wymiany płynu chłodzącego. Serwis ma raczej małe doświadczenie w obsłudze tego typu samochodu. W/g „service manuał” opróżnienia układu chłodzenia dokonuje się przez śrubę spustową a odpowietrza śrubą do tego celu przeznaczoną(widoczną po demontażu l. obudowy filtru powietrza, dla obu śrub po całej operacji zalecana jest wymiana O-ringu na nowy. W ASO nic na ten temat nie słyszeli. Zleciłem zamówienie nowych ringów, (jak tak piszą to tak ma być :). Jeden przyszedł a na drugi czekam już chyba 10 dni. W związku tym mam następujące pytania: Czy można tego dokonać w tradycyjny sposób tzn opróżnić układ odpinając dolny wąż i ”normalnie ” odpowietrzyć? Jaka powinna być orientacyjna temp. płynu chłodzącego .aby rozpocząć opróżnianie?Nie chodzi mi bynajmniej o możliwość oparzenia. Pytam się ,ponieważ znałem kiedyś pewnego mechanika którego bardzo szanowałem tłumaczył mi, aby to robić przy temp. płynu możliwie zbliżonej do otoczenia , aby nie narażać silnik na nagłą zmianę temperatury. Pomyślałem sobie , że jest to b. logiczne. Może mi ktoś podać jakiś link typu „Nissan parts on line” w którym numery części są takie same jak w polskich serwisach? Nie mam już zdrowia tłumaczenia co chce zamówić. Wszelkie wskazówki mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.