Arnaba62 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Witam. Zabrałem się za wymianę rozrządu w note 1.4. Wszystko szło dobrze do momentu kiedy trzeba zdjąć dolną pokrywę łańcucha. Okazało się, że jest ona połączona z pompą oleju. Zdjąłem miskę olejową ale nie ma możliwości odkręcenia smoka pompy od dołu. Proszę o fachowe rady. Może ktoś przerabiał ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Cześć. Nie poradzę w sprawie wymiany rozrządu, zapytam tylko jaki był powód że zabrałeś się za wymianę? W notkach 1,4 rozrząd jest wieczny( przynajmniej mówi tak instrukcja). Jam mam w swoim nalatane 130 tyś. km. Masz więcej, czy zaczął dawać odgłosy że trzeba było wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Widziałem Notki 1.6 i 1.4 po wymianie rozrządu ale każdy dochodził do 300 tyś przebiegu. Więc przy 130 tyś możesz spać spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Silnik 1.4 to jest ta sama konstrukcja co była montowana w micrach k12. Z trwałością bywało różnie. Żeby zdemontować dużą miskę trzeba odciągnąć skrzynie od silnika oczywiście po uprzednim odkręceniu śrub, opis wymiany jest na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.