MarcinJ Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Jak w temacie - wbiłem się wczoraj pod samochód szukając przyczyny terkotania przy wyzszych predkosciach (silnik wyeliminowalem wylaczajac go podczas jazdy a nadal cos stukalo). Znalazlem, ale przy okazji zauwazylem, ze listwa pod zderzakiem byla tylko wlasciwie wsunięta i złapana na dwóch skrajnych śrubach. Natomiast przez całą długość zderzaka pełno otworów na spinki. I teraz moja prośba - czy ktoś miałby możliwość zrobienia foto jak wygląda mocowanie listwy w jego samochodzie? Ile tych spinek jest? Bo ja dziś podjechałem do sklepu, dokupiłem spinek i wsadziłem w każdy pusty otwór, ale pytanie, czy nie przesadziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 W Pulsarze nie mam żadnych spinek, tylko we wszystkich otworach wkręty. Do tego chyba fotka Ci zbędna ... i jak jadę do Halemby, to nic mi nie terkocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Nie do końca wkręty (no chyba, że to jakaś inna wersja). Poza tym auto uzywane, wiec nie wykluczam, ze ktos cos robil, zgubil, odwalił jakąś fuszerkę i teraz to wychodzi. https://www.ilcats.ru/nissan/?function=getParts&market=EL&model=C13M&modification=9&group=J&subgroup=620&startDate=1410&endDate=65535&language=en U mnie już też nie terkocze - wczoraj znalazłem. Posiadanie A4 pod nosem (Wirek) sprawia, że mam szybki wypad na tor testowy U mnie na ten moment wyglada to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.