Soundman Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Witajcie Mam problem ze swoją P12 i niemogę doszukać sie odpowiedzi. Auto jeżdzi bardzo dobrze i nagle potrafi zgasnąć podczas jazdy. Po ponownym odpaleniu trzeba nim trochę pokręcić i zapala normalnie ale pali się check i dodatkowo zaraz po tym jak mu się coś takiego zdarzy zapala się błąd ESP i kontrolka poślizgu. Nie wiem jaki ma teraz błąd ale wcześniej wyskakiwał 1143, wcześniej też nie stanowiło to takiego problemu ponieważ podczas jazdy poprostu się zakrztusił i jechał dalej tylko jak był na wolnych obrotach gasł ale dziś mu się pogorszyło miał ktoś z Was taki przypadek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drumal Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Takie coś jest jak odepnę przepływkę ... MAF fachowo ... Też się borykam z problemem wolnych obrotów Kupiłem MAF (przepływkę) niby na 100% sprawna ale po założeniu było jeszcze gorzej ... wskazania miał od 4-5 g/s wolne do 66 g/s wysokie 6000 obrotów moja ma wskazania 2,5- 3,5 wolne do 33 max obroty mi wywala błąd P0318 Rough Road Sensor A signal circut Jak na razie zrobiłem - wymiana rozrządu - wymiana sondy nr 1 - cewki zapłonowe jest lepiej ale dalej coś przerywa i spada na wolnych do zgaśniecia albo uda się odbić od 200-300 obrotów do 850 w najbliższym czasie zmierzę kompresję i szukam dalej ... jak tobie coś uda się zrobić daj znać pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soundman Opublikowano 4 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 A Tobie też tak słabnie ? Ja nie miałem takiego problemu wcześniej ale dziś wieczorem to co kawałek problem kurde. I jak zapale ponownie i dłużej kreci to sie zapalą te 3 diody i wtedy jest paskudnie słaby a jak zgasze wyciągnę kluczyk i chwile mu dam to zapali normalnie bez błędu esp i poślizgu i chodzi też z normalną siłą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drumal Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 niestety u mnie coś innego ... U ciebie ewidentnie któryś czujnik sterowania komputerem silnika daje w tyłek. sprawdź wtyczki i masy tak jak mówiłem takie błędy sypie wypięty MAF może to on daje w d*pę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarenko Opublikowano 5 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2019 Mam w swojej primerze podobne objawy. Dzisiaj od mechanika sie dowiedzialem ze przeplywka byla zabtudzona i silnik krokowy (ma go wyczyscic i zobaczy czy to pomoże), podobno silniki krokowe sa ciężko osiagalne. Pojawiły się takie błędy jakie widać na foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soundman Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Witajcie ponownie oddałem auto do mechanika przejrzeli rozrząd okazało się że łańcuch nie jest rozciągnięty więc błąd powodował czujnik wału jednak po wymianie obu czujników wałka dalej wyskakuje błąd 0 340 błąd czujnika wałka rozrządu ktoś ma jakieś pomysły bo mechanik nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.