MarcinJ Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Ostatnio trochę Pulsara męczę, i mam porównanie z moim 'staruszkiem' E11 z 2007 roku jeżeli chodzi o hamowanie. No powiedzmy sobie wprost, jest słabo w porównaniu z 2letnim autem. Ale zastanawiam się co zrobić, żeby mój Note jakoś w miarę hamował (wiem, że było lepiej). W zeszłym roku dostał nowe tarcze i klocki, ale pedał hamulca nadal dość miękki i wymaga sporej wg mnie siły, żeby mocno hamować. Moje pomysły: 1. Wymiana płynu hamulcowego na nowy - z tego co wiem, płyn jest jednocześnie w hamulcach i sprzęgle ten sam. 2. Wymiana elastycznych przewodów hamulcowych na stalowy oplot firmy HEL - mam taki myk zrobiony w motocyklu i czuć wyraźną poprawę 3. Jakieś 'dobre' klocki i hamulce - Brembo może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Przede wszystkim wymień miękkie przewody hamulcowe.Miałem tak w Matizie,że jeden z nich pęczniał podczas hamowania,nieznacznie,ale siła hamowania była bardzo obniżona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 15 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Dzięki. W takim razie od razu zrobię pkt 1 i 2 przy jednej robocie. Muszę tylko znaleźć dobry serwis, który się tym zajmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Ja mam cały układ hamulcowy z Brembo i auto staje w miejscu. Żadnych problemów, żeby nie ABS to opony zdarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Cały układ tzn co dokładnie? Tarcze, klocki, przewody elastyczne, coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Ja robiłem tarcze, klocki, bębny, szczęki. Przewody wszystkie w oplocie, takie kupiłem i tego nie ruszałem. No i płyn hamulcowy co druga wymiana oleju. Olej co rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 18 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 OK, dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Dla informacji - wrocilem dzis z ASO po wymianie plynu hydraulicznego. Koszt niesamowity, bo 129zł - zdecydowałem się. Niestety nie odczuwam poprawy hamowania, nadal jest to "wymagający" proces, chociaż nie twierdzę, że to auto nie hamuje - po prostu robi to trochę ospale. No więc chyba czas powoli pomyśleć o przewodach, ale to raczej na wiosnę, jak będę go mógł odstawić na dzień lub dwa i zamiast niego jeździć na moto. Tam mam stalowe przewody i jest ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) W dniu 9.10.2019 o 19:52, MarcinJ napisał: Dla informacji - wrocilem dzis z ASO po wymianie plynu hydraulicznego. Koszt niesamowity, bo 129zł - zdecydowałem się. Niestety nie odczuwam poprawy hamowania, nadal jest to "wymagający" proces, chociaż nie twierdzę, że to auto nie hamuje - po prostu robi to trochę ospale. No więc chyba czas powoli pomyśleć o przewodach, ale to raczej na wiosnę, jak będę go mógł odstawić na dzień lub dwa i zamiast niego jeździć na moto. Tam mam stalowe przewody i jest ładnie Daj znać jak zrobisz, na ile warto. Edytowane 24 Października 2019 przez NazgulXL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 30 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 OK, będę informował, ale nie nastawiajcie się na dynamiczną akcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario_DDZ Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 9.10.2019 o 19:52, MarcinJ napisał: Dla informacji - wrocilem dzis z ASO po wymianie plynu hydraulicznego. Koszt niesamowity, bo 129zł - zdecydowałem się. Niestety nie odczuwam poprawy hamowania, nadal jest to "wymagający" proces, chociaż nie twierdzę, że to auto nie hamuje - po prostu robi to trochę ospale. No więc chyba czas powoli pomyśleć o przewodach, ale to raczej na wiosnę, jak będę go mógł odstawić na dzień lub dwa i zamiast niego jeździć na moto. Tam mam stalowe przewody i jest ładnie tez jezdze moto i tez zainwestowałem w stalowy oplot. Daj znac na forum jak wyglada temat po wymianie przewodów. W motocyklu nie wyczułem rewelacji, ale na pewno dźwignia jest bardziej twarda. Jestem bardzo ciekawy Twojej opinii bo sam, jak miałbym oddać auto na wymiane przewodów to właśnie wiosna/lato, coby motocyklem śmigać zamiast autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.