jokenol Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Zacznę od nowa. Nie jestem mechanikiem ale próbuje wszystko naprawić sam i zaczęło się od rozładowanego aku podłączyłem pod inny auto żeby odpalić moją micra k12 ale podpisałem plus z minusem i na odwrót i zaczęły się problemy. Aba auta nie odpalają na szczęście jedno naprawiłem a w nissanie micra znalazlem na poczatku przypalony bezpiecznik przy klemie jakis dziwny bo nie dało sie go wymienic lecz kupic cała kleme, postanowiłem go zlutować i auto odpaliłem. Myślałem że to koniec moich problemów ale: Okazało się że auto ma 1500-1600 obrotów na biegu jałowym a po wciśnięciu gazu na Maxa obroty wskakują maxsymalnie na 2700 obrotów. Kupiłem bluetoth OBD i wyskoczyły mi dwa błędy P1122 i P1126 i w ten sposób znalazłem waszą rozmowę Postanowiłem zrobić synchronizację przepustnicy wszystko zrobiłem według waszej instrakcji ale obroty cały czas są na tym samym poziomie i dalej ta sama usterka. Wyciągnąłem przepustnice miałem nadzieję że coś zobaczę bo nie wiem jak ja sprawdzic ale to jest przepustnice z zamontowanym na stałe regulatorem. Wyglądała w idealnym stanie troszkę(minimalnie) zabrudzena. Zobaczyłem że jest delikatnie otwarta nie była całkowicie zamknięta nie wiem czy tak ma być. Zamontowalem ja spowrotem zrobiłem synchronizację i dalej to samo żadnych zmian. Mam zamiar dalej próbować sam to naprawić czy macie jakieś sugestie czy po prostu kupić przepustnice? Przed zakupem wolał byś sprawdzić pozostałe elementy sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.