Rafal_S Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Cześć, stoczyłem dziś walkę z zawodem scv (niestety jedna śruba mnie pokonała) ale przy tym zauważyłem ze z jednego przewodu od pompy do szyby delikatnie kapie a zaciski luźno kręcą się w koło. Wiem ze trzeba to wymienić i jutro to zrobię, ale mam pytanie do bardziej zaawansowanych - czy to może powodować falowanie na zimnym silniku? OBDII nie pokazuje błędów ale w trakcie falowanie ciśnienie na szybkę pływa tak od 25 do 35 kbar. Dzieki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 być może tak, od pompy do szyny (listwy) wtryskowej wszystko musi być szczelne na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_S Opublikowano 18 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 czy ktoś wie jakiego rozmiaru są tam węże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.