Tomasz_es Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Jak w temacie 3 razy auto zrobiło mi taki myk.... Przy mocniejszym wciśnięciu gazu auto przechodzi w tryb awaryjny i odcina turbine... Obroty max 2000 i straszny muł... Co może być przyczyną? Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy... Na kompie nie pokazuje żadnych błędów... Paliwo zawsze lane takie samo... Zdążyli się raz ze było to na rezerwie, (myślałem że może mało paliwa) ale dwa kolejne razy już z pełnym lub prawie pełnym bakiem... Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ert Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Czołem, kiedy wymieniałeś csv ? Objawy właśnie takie. Z czasem restart silnika nie wystarczy. Czas na niego i następne ok 60 tyś spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 19 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Czołem, kiedy wymieniałeś csv ? Objawy właśnie takie. Z czasem restart silnika nie wystarczy. Czas na niego i następne ok 60 tyś spokoju. Właściwie to nie wiem... Za mojej kadencji nie był wymieniany Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 SCV do wymiany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 19 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Dużo przy tym roboty? Dam sam radę czy na serwis trzeba jechać.? Generalnie czuje ostatnimi czasy że jakby mój silnik nie miał tych 174 koni.... Czy może to być związane z tym zaworem? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Może nie musi. To czy zrobisz to sam musisz sam ocenić. Poszukaj mojego tematu o wymianie SCV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 19 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Może nie musi. To czy zrobisz to sam musisz sam ocenić. Poszukaj mojego tematu o wymianie SCV.Dzięki wielkie Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_S Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Ja właśnie poległem z SVC - śruba od strony silnika jest tak zapieczona i zjechana ze został mi już tylko warsztat. Także rada na świeżo - uważaj na śruby bo jak się zjedzie to już tylko serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Może nie musi. To czy zrobisz to sam musisz sam ocenić. Poszukaj mojego tematu o wymianie SCV.Słuchaj a czy spalanie też może wzrosnąć po awarii scv? Bo coś jakby ostatnio komputer pokazywał więcej... Zawór już zamówiony i jedzie do mnie...Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Komputer pokazuje bzdury nie przejmuj się nim. Łatwiej mu pokazywać więcej niż obniżać. Edytowane 30 Września 2019 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Kurcze właśnie wcześniej to co pokazywał się w miarę zgadzalo z tym co wlewalem do baku.. Wychodziło jakoś spalanie pomiędzy 8 a 10 L w zależności od tego gdzie jechałem... Teraz na kompie pokazuje 12 ponad mimo że trasa za miasto, a na postoju wywala na biegu jałowym chwilowe spalanie 15 L na skali tej w kompie przy ekonomii spalania... Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Który to YD25?? 174, 171 czy 190?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Który to YD25?? 174, 171 czy 190??Z tego co wiem to 174 konie Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 panowie to napewno SCV czy tylko chwilowe przeładowanie wywołane zacinającymi sie kierownicami na turbinie? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 SCV no chyba że ECM rejestruje błąd przeładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_es Opublikowano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 No... Czekałem tylko na taką sytuację... Wreszcie pojawił się błąd a ja zrobiłem zrzut ekranu...Zawór czeka... A błąd chyba już jednoznacznie wskazuję jego Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.