Pontiak Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Czy jest i czy w ogóle jakoś go się załącza ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Oddalbym za klimatyzowany schowek solar dach, nawigacje i dorzucił LCD w zaglowkach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 ja nie mam co oddać,...ale przygarnął bym jakby się dało zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 No to wystarczy wpisać w obudowę filtra kabinowego cienką rurę/peszel i wsadzić drugi koniec do schowka.Widziałem już taki "prymitywny" patent i działał.Oryginalnie w większości samochodów tak właśnie jest.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 A ja miałem pomysł ale tylko namyśl mi przyszło że może z nawiewu nożnego pasażera także przewód rurkę do góry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 2 godziny temu, MirekCC napisał: No to wystarczy wpisać w obudowę filtra kabinowego cienką rurę/peszel i wsadzić drugi koniec do schowka. Widziałem już taki "prymitywny" patent i działał. Oryginalnie w większości samochodów tak właśnie jest. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Fajni...tylko jeszcze trzeba by pomyśleć nad odcięciem ciepłego powietrza w zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Serio w J11 nie ma klimatyzowanego schowka? Ja w J10 mam. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu TapatalkaSerio w J11 nie ma klimatyzowanego schowka? Ja w J10 mam. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Fajni...tylko jeszcze trzeba by pomyśleć nad odcięciem ciepłego powietrza w zimęPrzecież klimatyzowany schowek to tylko dodatkowy przewód do schowka, a w zimę leci tam taka sama temperatura co na resztę samochodu.Zimą "klimatyzowany" jest bagażnik.:-)Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Doprowadzenie fabryczne do schowka miałem w C4 i też byłem zdziwiony, że w QQ nie montują. Oryginalnie jest to giętka rura podłączona do nawiewu natomiast w schowku jest zakończona obrotową przysłoną którą można robić regulację lub całkowicie nawiew zamknąć. Rozwiązanie jest proste jednak wiąże się chyba z demontażem kopkitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Doprowadzenie fabryczne do schowka miałem w C4 i też byłem zdziwiony, że w QQ nie montują. Oryginalnie jest to giętka rura podłączona do nawiewu natomiast w schowku jest zakończona obrotową przysłoną którą można robić regulację lub całkowicie nawiew zamknąć. Rozwiązanie jest proste jednak wiąże się chyba z demontażem kopkitu.A to zamykanie nawiewu na schowek to nawet nie we wszystkich samochodach jest stosowane.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Brak regulacji to dziwna oszczędność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1982 Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Godzinę temu, Czech napisał: Doprowadzenie fabryczne do schowka miałem w C4 i też byłem zdziwiony, że w QQ nie montują. Oryginalnie jest to giętka rura podłączona do nawiewu natomiast w schowku jest zakończona obrotową przysłoną którą można robić regulację lub całkowicie nawiew zamknąć. Rozwiązanie jest proste jednak wiąże się chyba z demontażem kopkitu. Jak już koledzy opatentują nawiew schowka, podłączam się dodatkowo z nawiewem ma tyle siedzenia, nawiew w podłokietniku. Mnie akurat tego bardziej brakuje w stosunku do poprzedniego samochodu Jak pruć kokpit, to zrobi się 2 rzeczy za jednym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Dyskusja trwa o schowku przed pasażerem - to nie ta lokalizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Pytanie Czy schowek jest łatwo wyciągnąć tzn kilka śrub czy pół kokpitu.W większości moich poprzednich aut to była jedna z prostrzych rzeczy do usunięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 W pulsarze otwierasz, wykręcisz 4 śruby i wychodzi, potem się wypina zamek poduszki i oświetlenia i wychodzi cały. Jak miałem okazję siedzieć w j11 to z frontu wydawało mi się, że powinno być podobnie. Czemu mieli by coś komplikować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Chodziło mi bardziej o zabudowanie deska od frontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pontiak Opublikowano 27 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Niby taki mały detal a bardzo przydatny w Lecie! Zaskoczony nie powiem, samochód za ponad 100 patyków żeby tego nie było.... nawet śmieszne..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Niby taki mały detal a bardzo przydatny w Lecie! Zaskoczony nie powiem, samochód za ponad 100 patyków żeby tego nie było.... nawet śmieszne.....Bo QQ to taki japoński Polonez.A zresztą, jak się sprzedaje to po co poprawiać?Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashtan1.2 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Ja u siebie wykonałem taką przeróbkę i jestem zadowolony z tego patentu. Jako elementy wykorzystałem kawałek karbowanej rury z OBI, tam też kupiłem króciec do wcięcia w przewód doprowadzający powietrze do prawego nawiewu. Jako wyjście w schowku wykorzystałem zamykany - regulowany nawiew od klimatyzowanego schowka z grupy VAG, chyba takie montują seryjnie w Skodach. Mam gdzieś zdjęcia tych elementów, jak znajdę to wstawię. Jakby ktoś się bardzo upierał, to można w ten sam sposób zrobić nawiew na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Ja u siebie wykonałem taką przeróbkę i jestem zadowolony z tego patentu. Jako elementy wykorzystałem kawałek karbowanej rury z OBI, tam też kupiłem króciec do wcięcia w przewód doprowadzający powietrze do prawego nawiewu. Jako wyjście w schowku wykorzystałem zamykany - regulowany nawiew od klimatyzowanego schowka z grupy VAG, chyba takie montują seryjnie w Skodach. Mam gdzieś zdjęcia tych elementów, jak znajdę to wstawię. Jakby ktoś się bardzo upierał, to można w ten sam sposób zrobić nawiew na tył.Właśnie dzisiaj oblukałem temat, tak jak kolega napisał idzie się wpiąć do prawego nawiewu, a w schowku można założyć kratkę nawiewu z Poloneza Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Pytanie czy w klimatronicu to niczego nie zabrzy? Bo dodatkowe nawiewy na tył na pewno zaburza - nie ma tam czujników Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 naprawdę świetny patent, jakby się wpiąć za filtrem to klimatronik będzie normalnie działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Pytanie czy w klimatronicu to niczego nie zabrzy? Bo dodatkowe nawiewy na tył na pewno zaburza - nie ma tam czujników Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu TapatalkaMyślę, że nie ma takiej opcji, a jeżeli nawet to zawsze można to skorygować na klimatroniku zmieniając nastaw temperatury. Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 kontrola w klimatroniku odbywa się na podstawie czujnika wnętrza (czasami więcej niż jednego), więc nie trzeba korygować temperatury, bo żądana i tak zostanie osiągnięta, tylko troszkę później, bo jakby po drodze będą dodatkowe pewne straty/mniejsza wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekCC Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 kontrola w klimatroniku odbywa się na podstawie czujnika wnętrza (czasami więcej niż jednego), więc nie trzeba korygować temperatury, bo żądana i tak zostanie osiągnięta, tylko troszkę później, bo jakby po drodze będą dodatkowe pewne straty/mniejsza wydajność. No ale regulacja to się odbywa na zasadzie otrzymania w schowku tej temperatury jaką mamy ustawioną na klimie albo odcięciu jej po to aby w lato nie schłodzić przeziebionemu dzieciakowi napoju albo w zimie nie nagrzać sobie piwa.:-)Nikt nie liczy na to, że w schowku będzie chłodno a w nawiewach ciepło.No chyba, że wepniesz rurkę do schowka z nawiewu pasażera a sam nawiew zamkniesz i na dwóch strefach ustawisz różne temperatury. Teoretycznie możliwe. Ale czy ergonomiczne?Bo o osobnej strefie klimatyzacji na schowek to nie słyszałem nawet w luksusowych samochodach bo tam to już idą ewentualnie dodatkowo w lodówkę.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.