Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Opony


papa_bizkit

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem zakupić opony do mojej Navary. Wybrałem 3 opcje cenowe właściwie. Chcę coś pomiedzy 265-285/70r 17.

1. BF Goodrich AT

2. Cooper Discoverer AT3

3. General Grabber AT3.

Opony mają być całoroczne, myślę że w dużej mierze ruch po drogach asfaltowych ale od czasu do czasu potrzebuję w teren wjechać. Dodatkowo raz dwa razy w roku wyjeżdżam w jakieś tam góry i co by wstydu nie było.

 

Podrzućcie coś co by pozwoliło podjąć decyzję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie opony masz teraz? Jeżeli szosowe to możesz być rozczarowany oponami typu AT, biorąc pod uwagę większość jazdy asfaltowej. Spalanie myślę że o jakieś 2 litry/100km więcej, hałas większy (nie wiem o ile db ale słyszalnie) no i przyczepność na mokrym asfalcie - tragedia (nagłe hamowanie i ostrzejsze zakręty). Uważać trzeba nawet przy deszczu w środku lata. Sam mam Grabbery AT2 dobrych kilka lat a jeżdżę też głównie po asfalcie, drugi raz ATków chyba bym nie kupił. Na plus oczywiście wygląd auta, ale z pozycji kierowcy opon nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów!

Mam na zbyciu opony i felgi w idealnym stanie. Być może kogoś zainteresują: 

felgi aluminiowe w rozmiarze 18x7J 45, wyprodukowane w 2018 roku z malutkim przebiegiem, bez rys (4 szt.)

opony Continental ContiCrossContact LX2 M+S w rozmiarze 255/60R18 T XL (wzmocnione) z 2017 r, z rantem ochronnym, głębokość bieżnika - jak nowe po 20 tys km przebiegu 
 

DSC_0561.jpg

DSC_0590.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz mam Bridgestone Dueler czy jakoś tak. Niby letnie, a napewno nie opisane śnieżynkami. Na mokrym to bieda jak się patrzy. Niby marka ale fatalnie się ślizga. Praktycznie co deszcz to ABS się testuje co skrzyżowanie. Do hałasu się przyzwyczaiłem, nie sądzę żeby jakoś dużo bardziej doskwierał, a tym bardziej jak masz trzy baby na pokładzie... kto ma zrozumie.  Spalanie w mieście mam koło 10,5, na trasie 10, nie sądzę żeby jakoś drastycznie się zmieniło... Widziałem filmik w sieci i gość pokazywał różnicę miedzy BF  a grabberami. Naciskał bok (oczywiście luzem leżała) opony i BF jak kamień. Grabber mięciutki jak kaczuszka. Chcę (a czy potrzebuję?) opony które nie zawiodą w piachu czy błocie na budowie (bez przesady nie będę topił auta, szkoda samochodu, a i walutę szanuję) a przede wszystkim w zimę jak się pojedzie na jakieś narty czy coś... Tak, wiem, że są łańcuchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...