slawekversa Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Nissan Versa silnik 1798,00 cm3, 93 kW , 2010 r. automat, mruga kontrolka awarii poduszek powietrznych, jak to można wykasować, lub samemu naprawić ? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Nie mruga bez powodu sprawdź połączenia pod siedzeniami może coś się rozłączyło. Miałem podobny problem i pomógł mi opisany poniżej zabieg. 1 przekręcić kluczyk na ON-wszystko się pali 2 silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala się na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgaśnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko się zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali się ciągiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myślach oczywiście ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się dużo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego- do "Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjęcia ale nie wyjmujemy) 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bag jak nowy po 7 sekundach gaśnie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7454 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 W dniu 13.11.2019 o 08:06, TESTER 1956 napisał: Nie mruga bez powodu sprawdź połączenia pod siedzeniami może coś się rozłączyło. Miałem podobny problem i pomógł mi opisany poniżej zabieg. 1 przekręcić kluczyk na ON-wszystko się pali 2 silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala się na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgaśnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko się zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali się ciągiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myślach oczywiście ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się dużo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego- do "Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjęcia ale nie wyjmujemy) 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bag jak nowy po 7 sekundach gaśnie" WITAM JAK TO ZASTOSOWAC GDY AUTO MA SYSTEM START STOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.