adi2412 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Mam pytanie. Jak jest u was z pozycją 1 w stacyjce bo u mnie jak Tak jakby była martwa To znaczy nic się nie dzieje , dopiero na pozycji 2 zapalajä się kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Bo tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2412 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Ok. Dzięki za info . No to będę miał problem z podłączeniem turbo timera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 A tak na prawdę...po co Ci to? Jeździsz wyczynowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2412 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie . Ale podczas normalnej jazdy też turbina się załącza, podjeżdża się pod sklep przykładowo po browara silnik off i turbina dostaje po d*pie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Jeżeli była by taka potrzeba to producent zakładał turbo timer, oraz nie było by funkcji Start-Stop Edytowane 27 Listopada 2019 przez Czech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jeszcze nie słyszałem opadniętej turbinie w Kaśce J11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Wystarczy stosować podstawowe znane zasady szczególnie po jeździe autostradą i nie powinno być problemów. Jeżdżąc po mieście raczej nie rozgrzewamy turbiny do czerwoności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2412 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Każdy mechanik powie że system Start Stop niszczy turbine i nie tylko. A co do jazdy po mieście to może i nie rozgrzewa się turbiny ,oczywiście zależy to od stylu jazdy ,a nie wszyscy posiadacze Kaśki jeżdżą głównie po mieście . Sytuacja jedziesz autostradä 140( bo szybciej ni wolno ) zatrzymujesz się bo korek załącza się słynny Start Stop i turbina kiler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Dla tego SS out! Nie mam,nie działa....wywaliłem to od razu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 9 godzin temu, adi2412 napisał: . Sytuacja jedziesz autostradä 140( bo szybciej ni wolno ) zatrzymujesz się bo korek załącza się słynny Start Stop i turbina kiler. Bzdury. Jak ja daję po tyłku kaśce to S&S się nie włączy. U mnie dopiero po ok 40-50 sekundach wyłączy silnik jak wpadnę w jakieś zatwardzenie. 140 km/h to nie jest prędkość przy której turbina szaleje a wręcz bardzo spokojne obroty więc S&S prawidłowo wyłączy silnik po zatrzymaniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.