lis.gdansk Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Potrzebuję pomocy samochód Nissan Qashqai J10. 1,6 benzyna 117 KM 2010r., mam problem z odpaleniem odpala za trzecim czwartym ...piątym razem odpala czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku odpala trochę szybciej. słychać prychanie powietrza z rury wydechowej widac biały dym, pobiera płyn chlodniczy. Nie ma wycieków pod samochodem jest spadek mocy.. tak samo jest na gazie jak i na benzynie, byłem w trzech warsztatach mechanicy mówią że wcale to nie jest powód żeby była uszkodzona uszczelka pod głowicą....Wzrosło spalanie według komputera w mieście w cyklu mieszanym do 9.8 nie pokazuje żadnych kontrolek żadnego błędu na desce rozdzielczej. czy ktoś może miał podobny problem.? Edytowane 17 Grudnia 2019 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 może UPG, wykręć i sprawdź świece, zmierz ciśnienie powąchaj w zbiorniczku czy płyn nie śmierdzi gazem, jaki masz reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Lovato reduktor...w zbiorniczku od chłodnicy patrzyłem nie ma żadnych objawów jakby znajdował się tam olej. Na bagnecie rano kiedy stał również nie ma w górnej jego czesci warstwy jaśniejszej , odróżniające się od oleju. Od wczoraj jeżdżę na benzynie odłączyłem gaz samochód zaczął mniej drgać jest żywszy przestał kopcić na biało, odpala lepiej chodź też jeszcze z bólem, ale dziś na przykład odpalił mi za pierwszym razem. Świece są nowe zamontowane 2 miesiące temu. Właśnie patrzyłem w aucie nie czuć gazu ze zbiornika chłodniczego, ale chyba z tego co wydaje mi się z boku chłodnicy stojąc przodem do samochodu z lewej strony znajduje się chłodniczka oleju i ona jest cała jakby już w starym oleju na dole ...czy może tamtedy dostawac sie płyn chłodniczy do komory silnika jakos? Kumpel też miał objawy pęknięcia uszczelki pod głowicą w swoim Renault co się okazało było właśnie chłodniczka oleju do wymiany i remont skończył się kwotę 160 zł tylko że jemu olej szedł w drugą stronę do zbiorniczka płynu chłodniczego. Zastanawia mnie tylko dlaczego po odłączeniu gazu nagle przestał kopcić mi na biało i drgania są mniejsze i przestał mi gasnąć na wolnych obrotach. A obroty też stało się troszeczkę wyższe spalanie wzrosło mi do 9,9 w mieście. Edytowane 18 Grudnia 2019 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 masz problem z gazem, skontaktuj się z @ulisses powinien pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Dzięki .. podjadę w piątek do gazownika spróbujemy podłączyć go może pod komputer bo wczoraj byłem u niego spojrzał tylko więc twierdzi, że niby wszystko w porządku z gazem choć przyznał że silnik dziwnie chodzi Edytowane 18 Grudnia 2019 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 48 minut temu, lis.gdansk napisał: Od wczoraj jeżdżę na benzynie odłączyłem gaz samochód zaczął mniej drgać jest żywszy przestał kopcić na biało, odpala lepiej chodź też jeszcze z bólem, ale dziś na przykład odpalił mi za pierwszym razem 23 godziny temu, lis.gdansk napisał: Potrzebuję pomocy samochód Nissan Qashqai J10. 1,6 benzyna 117 KM 2010r., mam problem z odpaleniem odpala za trzecim czwartym ...piątym razem odpala czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku odpala trochę szybciej. słychać prychanie powietrza z rury wydechowej widac biały dym, pobiera płyn chlodniczy. Nie ma wycieków pod samochodem jest spadek mocy.. tak samo jest na gazie jak i na benzynie, byłem w trzech warsztatach mechanicy mówią że wcale to nie jest powód żeby była uszkodzona uszczelka pod głowicą....Wzrosło spalanie według komputera w mieście w cyklu mieszanym do 9.8 nie pokazuje żadnych kontrolek żadnego błędu na desce rozdzielczej. czy ktoś może miał podobny problem.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 No niestety auto nadal ma objawy jak wyżej.. pomocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) auto od dwóch dni stoi na warsztacie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Okazalonsie ze świece zalane prawdopodobnie będzie planowanie głowicy a wynikach napisze i podziele sie na forum. Według mechanika po badaniu również kompresja różna na garach. No nic pozostaje mi czekać i mam nadzieję że finansowo mnie to nie znokautuje. Chodź przygotowany jestem że tanio. nie będzie. Edytowane 4 Stycznia 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Auto w trakcie splanowania głowicy. Okazało się że są wypalone gniazda zaworowe 3 lata jeżdżenie na gazie.. i okazuje sie zero oszczędności bedzie:(.. wiec mechanik chce to zrobić na dobrych materiałach pod lpg. Ciekawi mnie ile taka głowica wytrzyma po regeneracji gniazd zaworowych? Czy to jest chwila kiedy trzeba pozbywać się auta czy nadal jeździć....? no i czy po takiej regeneracji głowicy i zaworów trzeba jeździć jakoś na początku ostrożnie, czy ktoś ma wiedzę w tym temacie ... Wszystko jest dotarte na szlifierni, ale czy jakoś trzeba na początku użytkować z auto delikatnie? O kosztach naprawy poinformuję potem po odbiorze auta... Czytałem że głowica po regeneracji spokojnie wytrzymuje ponad 100 000 a użytkowana zgodnie z zaleceniami obsługi silnika wytrzymuję nawet do 300 000. Edytowane 19 Stycznia 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 ile zrobiłeś na LPG? ogólnie silniki chyba HR1.6 mają ten problem tak samo w Daciach Duster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Około 60.000 km gaz Lovato. Nie ma lubryfikacji gaz bierze około litra paliwa na 100 km i w ten sposób lubryfikacje... nie ma specjalnego zbiorniczka na lubryfikator. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 to jak policzysz będą oszczędności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 no około 6.000 tys. oszczędziłem... no ale myślę, że jak teraz zrobię i gniazda zaworowe będą złożone odpowiednie pod instalację gazową to samochód jeszcze pojeździ bo jest sprawny i jestem z niego zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 niestety większość aut jest teraz robiona z gównolitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 25 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) Dziś dzwoniłem na szlifiernie naprawa z wymianą gniazd pod gaz będzie kosztowało 1300 zł. Wydaje mi się że cena jest w porządku. Ciekawe jak mnie policzą za robocizne na warsztacie.. Edytowane 25 Stycznia 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) No i witam wszystkich!!!!... :-) zakończyłem walkę ze swoim Qashqaikiem i nie kosztowało mnie to nie mało (ale tego się spodziewałem), sami oceńcie - cennik wrzucam poniżej Samochód jeździ sprawnie, co prawda adoptowałem przepustnicę manualnie, kiedy głowica była uszkodzona i obroty były za niskie, a ja nie miałem świadomości o uszkodzeniu. Myślałem ,że to coś pomoże i samochód zacznie normalnie jeździć i obroty wskoczą na prawidłowe, ale niestety było trzeba robić regeneracje głowicy. Teraz na wolnych obrotach, kiedy samochód jest już zrobiony, obroty falują 1800-1600. Przepustnica była adoptowana przy rozwalonej głowicy stąd podwyższone obroty po jej regeneracji. Po ponownej adaptacji manualnie przepustnicy, obroty spadły na 800 -900, także na razie wszystko jest w porządku zobaczymy jak będzie dalej.... 250 km zrobione na zregenerowanie głowicy i wymianie podzespołów wymienionych w załączniku i spalanie 8,5l na gazie.... myślę że wszystko powinno być wporządku. Zastanawiam się tylko jeśli ktoś ma taką informację czy należy się udawać teraz do gazownika i ustawiać instalację gazową znów? Poniżej zamieszczam link i schemat, który już wcześniej forumowicz wrzucił jak adoptować manualnie przepustnicę. https://forum.nissanklub.pl/topic/89939-świece-do-qashqai-16/?do=findComment&comment=1211956 Wrazie jakichkolwiek pytań służę odpowiedzią. Edytowane 2 Lutego 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) Witam zauważyłem, po kilku dniach uzytkowania po remoncie, ktory opisalem wczesniej, że po odpaleniu wchodzi na obroty ok 1200- 1500 delikatnie falując. W czasie około 5 min obroty spadają powoli do 1000. W czasie jazdy obroty są ok nie szaleją na biegach a jedynie jak zredukuje lub wrzuce luz to zafalują do około 2000 i spadną do 1000 i tak około dwóch trzech razy.. czy ktoś wie co może być przyczyną? Czy to źle wyregulowana na to przepustnica Edytowane 5 Lutego 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Witam, Przepustnica albo źle złożony, łapiący "lewe" powietrze kolektor dolotowy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Ok dzieki... Za 2 tyg. Bede u mechanka który robił zobaczymy co powie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Witam, Ja ze swojego doświadczenia radzę z adaptacją przepustnicy udać się do ASO. Zajmuje to niecałe 15 minut, ale masz pewność, że jest zrobione dobrze. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) Orientujesz sie jaki to koszt? Dzwoniłem i juz wiem.. w Gdansku koszt 300 zl i godzinka roboty :*( sporo kuźwa.. moze ktos z forumowiczów ma namiar w Gdańsku lub okolicy na taką usługę za niższą kwote? Wydaje mi sie ze 300 to drogo bardzo ... No ale to servis nissana') Edytowane 6 Lutego 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) Witam, Ja robiłem ze 3 lata temu w Warszawie i zapłaciłem niecałe 150 pln. Co do czasu, to może 15 minut. Poczytaj ten temat, kolega robił w listopadzie 2019 i cena bez zmian: Pozdrawiam. Edytowane 6 Lutego 2020 przez bhtom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Dokładnie płaciłem 150zl z 20min to zajęło ,od razu wyciągnąłem sobie historię auta co gdzie było robione . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) No to Gdańsk sie ceni:) ale ok jesli ktoś w Gdańsku moze pomóc czekam na info. lub wskazać miejsce za rozsądną kase.. Edytowane 6 Lutego 2020 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 8 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Mam jeszcze jedno pytanko czy po regeneracji głowicy to normalne że samochód na benzynie czy na gazie kopci z tyłu jeszcze na biało ...może nie tak intensywnie jak przed regeneracją, ale nadal wydobywa się z rury wydechowej biały dym. (Dziś jeszcze raz ustawiłem manualnie adaptację przepustnicy i obroty spadły nie falują podczas zmiany biegów w trakcie jazdy i redukcji jak pisałem wcześniej spalanie spadło mi do 7,8:) więc mam nadzieję że teraz będzie okej. Ostatnio miałem spalania 8,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.