limo Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Od blizej niezdefiniowanego czasu auto znosi jak wchodzę w zakręt na mokrej nawierzchni (tak jakby je chciało obrócić). Opony całoroczne z górnej półki Michelin Crossclimate (roczne bądź dwuletnie). Wydaje mi sie, ze to cos z belka skrętną lub zawieszeniem (oczywiście są w nim stuki puki z przodu i z tylu - przyzwyczaiłem sie). Pytanie co oprócz amortyzatorów i sprężyn moze dawać takie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Łącznik stabilizatora? Ps. Masz zjechane obrzeża opon z któreś ze stron? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Geometria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Problem mogą stanowić wszelkie gumowe elementy zawieszenia. Zapewne są sparciałe już ze starości. Wszystkie niepokojące odgłosy pracy zawieszenia, wyraźnie wskazują, że problem jest już poważny. Nie przejdziesz badania technicznego jeśli nie wyeliminujesz tych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 30 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Powodow bylo kilka: zuzyte tuleje wahacza -> nieprawidlowa geometria -> zuzywajace sie opony przednie od strony wewnetrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.