Shadq Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Mial ktos tak ze po odpieciu akumulatora samochod nie chce odpalic jak by nie widzial kluczyka ? Mam tez zablokowane radio na wyswietlaczu pisze zebym skontaktowal sie z serwisem mom kod do radia lecz nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekradek7155 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Użyj klucza w slocie do tego przeznaczonym (najczęściej w miejscu stacyjki jest zaślepka ) . Opcjonalnie przyłóż klucz do tego miejsca albo kluczykiem naciśnij przycisk start w aucie. Jeśli chodzi o radio po uruchomieniu auto powinno zacząć działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) potwierdzam,mi jak kilkukrotnie fiksował akumulator musiałem aktywować klucz przez przyłożenie go do miejsca gdzie jest stacyjka.ale to masz pokazane na centralnym wyświetlaczu między zegarami , co trzeba zrobić.Pomagało. nie wiem jak z radiem w trakcie tego problemu byłem przejęty tym kluczykiem i nie zwracałem uwagi , po odpaleniu u mnie działało jak gdyby nic. Jak długo miałeś odpięty akumulator ? Edytowane 28 Grudnia 2019 przez vahanar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzeriusz Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Logiem nissana na kluczyku zbliżasz i wciskasz nim przycisk strat. Powinien odpalić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) No i psia d*pa. Aku do wymiany . Co polecacie do 1.6 dig-t i dlaczego tak drogo bo myslalem ze dluzej niz 4 lata pociagnie. Edytowane 22 Marca 2020 przez JackSet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Co spowodowało że wiesz że do wymiany ? jakie objawy ? ja od siebie polecam MOLL EFB 74Ah 700A Oe, będziesz zadowolony.poszukaj testów na Y Edytowane 22 Marca 2020 przez vahanar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 12 godzin temu, vahanar napisał: Co spowodowało że wiesz że do wymiany ? jakie objawy ? ja od siebie polecam MOLL EFB 74Ah 700A Oe, będziesz zadowolony.poszukaj testów na Y Przeglad po 4 latach. Slaby prad ponizej 12 v a przy rozruchu ponizej 10v. Podobno bo nie widzialem. Mam miernik to tez sprawdze. Ale i tak sie kwalifikuje pewnie. No i po tygodniu stania i sobotnim sprzataniu odkurzaczem z "zapalniczki" (jakies 3 godziny) zdechł i byla dyskoteka na zegarach. Nawet juz zamek bagażnika z pilota nie otworzyl sie. Dzieki za podpowiedź, cena ok 575 w sklepie obok ale potarguję. Pozdrawiam ~J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 44 minuty temu, JackSet napisał: No i po tygodniu stania i sobotnim sprzataniu odkurzaczem z "zapalniczki" (jakies 3 godziny) zdechł 3 godzin odkurzania z gniazda zapalniczki po tygodniu postoju w zimie, to nawet najnowszy aku padnie. Podjedź do jakiegoś salonu Centry "Centra Mocy" to Ci za free przemierzą aku (w tym pod obciążeniem) i wtedy będziesz pewny, czy wymaga wymiany, czy tylko prostownika. Jakby co, to na tej stronie wklepiesz dane pojazdu i automat Ci dobierze https://www.akumulator.pl/dobierz-akumulator/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 2 minuty temu, Andrzej G napisał: 3 godzin odkurzania z gniazda zapalniczki po tygodniu postoju w zimie, to nawet najnowszy aku padnie. Podjedź do jakiegoś salonu Centry "Centra Mocy" to Ci za free przemierzą aku (w tym pod obciążeniem) i wtedy będziesz pewny, czy wymaga wymiany, czy tylko prostownika. Wzoraj po padace sasiad pozyczyl prąd i przejechałem 30 km do Pruszkowa z powrotem. Rano dzis miernikiem sprawdziłem . I mam 12.1 prad, rozruch 10.1 i ladowanie 14.5 Jeste sens kupowac nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 By poznać odpowiedź na to pytanie zrób jak sugerowałem - podjedź do któregokolwiek punktu Centra Mocy - na dole strony masz mapkę z punktami. Tam Ci za free, bez żadnych zobowiązań dokładnie sprawdzą aku. Głównie chodzi o parametr jak trzyma pojemność pod obciążeniem. Wtedy będziesz miał 100 % pewności, czy aku wymaga wymiany. Te parametry "napięciowe" które podałeś nie odzwierciedlają kondycji akumulatora, bo równie dobrze mogą świadczyć o konieczności podładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 (edytowane) 8 minut temu, Andrzej G napisał: By poznać odpowiedź na to pytanie zrób jak sugerowałem - podjedź do któregokolwiek punktu Centra Mocy - na dole strony masz mapkę z punktami. Tam Ci za free, bez żadnych zobowiązań dokładnie sprawdzą aku. Głównie chodzi o parametr jak trzyma pojemność pod obciążeniem. Wtedy będziesz miał 100 % pewności, czy aku wymaga wymiany. Ok. Dzieki. Zrobie tak ale juz po świrusie. Na razie bede codziennie robil objazd wokół komina. Edit. Sprawdzilem i mam 2 punkty w poblizu. Dzieki Pozdrawiam J Edytowane 23 Marca 2020 przez JackSet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 naładuj najpierw i zobacz czy trzyma dzień dwa na 12,5 chociaż Wątpię by ktoś chciał teraz świadczyć usługi pomiaru tym aparatem lokalnie Andrzeju G...u mnie w Bydgoszczy miałem z tym od paru dni problem i kupiem aku nowe kurierem (70 z przesyłką, bo od razu oddanie starego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 4 godziny temu, Andrzej G napisał: By poznać odpowiedź na to pytanie zrób jak sugerowałem - podjedź do któregokolwiek punktu Centra Mocy - na dole strony masz mapkę z punktami. Tam Ci za free, bez żadnych zobowiązań dokładnie sprawdzą aku. Głównie chodzi o parametr jak trzyma pojemność pod obciążeniem. Wtedy będziesz miał 100 % pewności, czy aku wymaga wymiany. Te parametry "napięciowe" które podałeś nie odzwierciedlają kondycji akumulatora, bo równie dobrze mogą świadczyć o konieczności podładowania. Ja właśnie tak zrobiłem, parametry były względnie dobre ale obciążenie pokazało że powoli kończy żywot.zamówiłem z neta i pojechałem do nich na wymianę z podtrzymaniem napięcia.Miałem wcześniej Panasonica który różni się nieznacznie stopką i pokrowiec jest nieco za ciasny na nowym ,ale poradzili sobie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 6 godzin temu, Andrzej G napisał: 3 godzin odkurzania z gniazda zapalniczki po tygodniu postoju w zimie, to nawet najnowszy aku padnie. Podjedź do jakiegoś salonu Centry "Centra Mocy" to Ci za free przemierzą aku (w tym pod obciążeniem) i wtedy będziesz pewny, czy wymaga wymiany, czy tylko prostownika. Jakby co, to na tej stronie wklepiesz dane pojazdu i automat Ci dobierze https://www.akumulator.pl/dobierz-akumulator/ Zwłaszcza, że aby to osiągnąć trzeba przekręcić kluczyk bo tak gniazdo się wyłącza po ok 1-2 minutach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 3 godziny temu, Smakor napisał: Zwłaszcza, że aby to osiągnąć trzeba przekręcić kluczyk bo tak gniazdo się wyłącza po ok 1-2 minutach U mnie prąd w gnieździe po 3 minutach brak ale po zamknięciu pilotem. Przy otwartych drzwiach zanik jest po ok 20 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 W dniu 23.03.2020 o 11:57, karibox1 napisał: Wątpię by ktoś chciał teraz świadczyć usługi pomiaru tym aparatem lokalnie Andrzeju G...u mnie w Bydgoszczy miałem z tym od paru dni problem Centra Mocy świadczą nieodpłatnie usługę testu aku od kiedy pamiętam, niezależnie od tego, czy oficjalnie ogłosili akcję, czy nie. Sprawdzają nie tylko samo napięcie, ale też zachowanie aku pod obciążeniem. Wykaz punktów masz na mapie pod tym linkiem Centra Mocy Z mapki wynika, że w Bydgoszczy masz 4 punkty. Może byłeś nie tam, gdzie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Andrzeju to jest lipa tak jak dowożenie spożywki kurierami. Pojedź może jako ekspert u siebie i zrób relację z fotkami. Pomógłbyś nam bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 A co to znaczy pomiar pod obciążeniem? Czy coś podłączają specjalnego czy tylko włączają co się da (światła, AC, ogrzewanie, radio, ładowanie telefonu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 5 godzin temu, karibox1 napisał: Andrzeju to jest lipa tak jak dowożenie spożywki kurierami. Pojedź może jako ekspert u siebie i zrób relację z fotkami. Pomógłbyś nam bardzo. Szanowny kolego. Napisałem, co napisałem na podstawie własnych doświadczeń z tą usługą. Korzystałem z niej nie raz, zarówno jak ujeżdżałem Almerkę N15, jak i Pulsara. Ostatnio, kiedy w końcówce 2017 r poprosiłem w ASO, by sprawdzili mi aku, po pomiarze stwierdzili że mam aku w pełni sprawny. Kilka dni później podjechałem do Centrum Mocy w Poznaniu, gdzie po testach okazało się że mój aku w Pulsarze w pełni naładowany trzyma w granicach 450 Ah. Było to 1 m-c przed końcem gwarancji, więc prosto po teście pojechałem do ASO. Oj było "gorąco", ale aku wymienili bez szemrania. Widać dobrze wiedzieli, że wcześniej chcieli mnie wpuścić w maliny i zostawić z ledwo zipiącym FIAMM'em. Opisywałem już tutaj na przełomie 2017/2018 ten przypadek. 5 godzin temu, karibox1 napisał: Pojedź może jako ekspert u siebie i zrób relację z fotkami. Pomógłbyś nam bardzo. Bez jaj kolego. Zrobiłem co mogłem by kolegom pomóc i wskazać drogę, a jeżeli ktoś potrzebuje doszkolenia, to może się pofatygować osobiście. Mało, że skorzysta, to może przy okazji nakręcić film i udostępnić innym, którzy będą "elektrykę auta" porównywali z "dowożeniem spożywki". Tyle z mojej strony w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 6 godzin temu, karibox1 napisał: Andrzeju to jest lipa tak jak dowożenie spożywki kurierami. Pojedź może jako ekspert u siebie i zrób relację z fotkami. Pomógłbyś nam bardzo. Wytłumacz może że to co mówi Andrzej jest lipą? Uważasz że wskazanie prawidłowej drogi to lipa? Opisanie krok po kroku to lipa? Kari,daj spokój.Może niektórzy spece pobierają kasę za próby,ale wiem,że nie wszyscy i robią to rzetelniej niż ASO.Wiele razy już robiłem za free taki pomiar...ale ode mnie dostawał dyszkę na zgrzewkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 5 godzin temu, JackSet napisał: A co to znaczy pomiar pod obciążeniem? Czy coś podłączają specjalnego czy tylko włączają co się da (światła, AC, ogrzewanie, radio, ładowanie telefonu) Podłączają specjalny przyrząd do mierzenia obciążenia mniej więcej coś takiego http://www.lewanda.pl/a600big.html i właśnie on wykazał że muszę sie rozglądać za nowym. i potwierdzam badanie jest bezpłatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Zacne wpisy, ale nie widzę sensu dalszego udowadniania kolegom szukającym pomocy, że królik nie jest koniem. Już poniższy cytat 10 godzin temu, karibox1 napisał: Pojedź może jako ekspert u siebie i zrób relację z fotkami. Pomógłbyś nam bardzo. świadczy o tym, że koledzy nawet nie skorzystali z linku który wielokrotnie podałem wcześniej, a w szczególności z filmu zamieszczonego tam na wstępie. Zaproszony przez Adama Klimka gość chyba precyzyjnie pokazał jak testują w Centrach Mocy akumulatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 W dniu 28.03.2020 o 22:33, vahanar napisał: Podłączają specjalny przyrząd do mierzenia obciążenia mniej więcej coś takiego http://www.lewanda.pl/a600big.html i właśnie on wykazał że muszę sie rozglądać za nowym. i potwierdzam badanie jest bezpłatne. skorzystałem z Centra Mocy niedaleko mnie - w Pruszkowie. Co prawda nie podłączał facecik tego specjalnego przyrządu tylko taki bardziej wypasiony miernik. Po kilku minutach dobierania zakupiłem Centra CK700. koszt z wymianą i dorobieniem podpórki pod obejmę od góry to 670 pln. Oryginalny jest wyższy i nieco mniejszy więc trzeba przerobić też ten kożuszek, który otacza oryginalny aku, bo Centra się nie mieści (kilka mm szersza obudowa). Mozna kupić taniej ale trzeba doliczac 60 pln za wysyłkę z kaucją wiec wychodzi na to samo. zamieniłem więc EFB na AGM - ciekawe czy wytrzyma więcej niż 4.5 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) Chyba wiedzieli co robią że wstawili Ci akumulator AGM zamiast EFB. Tego typu akumulator zazwyczaj montuje się wewnątrz kabiny.zdaje mi się ze względu na temperaturę pod maską.kiedyś o tym czytałem gdzieś dlatego zdecydowałem się na EFB. chyba że coś się zmieniło. jak znajdę to wrzucę. chyba o to chodziło: : Odpowiedzialny sprzedawca powinien poinformować klienta, że montaż akumulator AGM pod maską nie jest wskazany. Temperatury jakie panują w komorze silnika w letnim okresie niemal eliminują AGM'a z możliwości stosowania go w tym właśnie miejscu. Dla akumulatorów typu AGM temperatury powyżej 50-55 st.C są „zabójcze”. Wynika to z faktu, że woda, która jest częścią składową elektrolitu odparuje, a konstrukcja akumulatora uniemożliwia ponowne jej uzupełnianie. Wyjaśnia to fakt montowania akumulatorów w bagażniku, nadkolach czy w pod fotelem w przestrzeni pasażerskiej przez producentów „bogatych” marek, którzy do stosowania AGM'ów przyzwyczaili nas od wielu lat. Edytowane 3 Maja 2020 przez vahanar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 22 godziny temu, vahanar napisał: Chyba wiedzieli co robią że wstawili Ci akumulator AGM zamiast EFB. Tego typu akumulator zazwyczaj montuje się wewnątrz kabiny.zdaje mi się ze względu na temperaturę pod maską.kiedyś o tym czytałem gdzieś dlatego zdecydowałem się na EFB. chyba że coś się zmieniło. jak znajdę to wrzucę. chyba o to chodziło: : Odpowiedzialny sprzedawca powinien poinformować klienta, że montaż akumulator AGM pod maską nie jest wskazany. Temperatury jakie panują w komorze silnika w letnim okresie niemal eliminują AGM'a z możliwości stosowania go w tym właśnie miejscu. Dla akumulatorów typu AGM temperatury powyżej 50-55 st.C są „zabójcze”. Ten konkretny ma max 60 st oraz do 3 godzin do max 80 st. Przy moim uzytkowaniu raczej nie przekrocze tych zalecen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.