vahanar Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 no teraz wierzyć czy nie? chyba wiedzieli co robią.że nie był to dystrybutor Centry,.ale mam nadzieję że będzie ok i będziesz zadowolony.znikną problemy,uwierz, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anthraxx Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Witam. Przyłączam się do tematu. Auto po 1mc nie zapaliło.Podładowałem i żyje. Pomiar sprawności na 660A ma 485A. Mam tak jeździć do przyszłej zimy lub jak padnie wcześniej przyjechać na wymianę. Z tego co wiem, będzie problem bo inna rozmiarówka. Ponoć trzeba tylko plastikową podstawkę wywalić i wejdzie już inny rozmiar aku. Moje pytanie jest następujące. Po tym rozładowaniu zniknęły mi dwie opcje na zegarach. Chasis i rozdział napędu na osie. Tego nie da się włączyć z poziomu licznika. Ma ktoś pomysł jak to przywrócić? Reset z poziomu licznika nic nie daje. Dzięki z góry za każdą dobrą radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) dziwisz się pomiarami ? jak ma to chodzić ? czeka Cie wymiana aku to pewne,W pierwszej kolejności szwankuje elektronika,póżniej system wyłącza układy związane z ekologią .a dba o bezpiezeństwo.{koszty sądowe}. wygasza i wyłącza te które są energochłonne wykazywane są często na kontrolkach.{błędy} dzisiejsza technologia aut zwłaszcza elektronika też często i mechanicznie opiera się na dobrym akumulatorze.Masz chyba aku Panasonica ? ile lat auto? wymiana nie jest problemem.,trwa 15 min z tymi innymi wymiarami. Edytowane 4 Maja 2020 przez vahanar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anthraxx Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Panasonic. 2016r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 będziesz się męczył z tym aku. nikt nie lubi pojawiających się błędów,ładowanie to nie remedium .czeka Cię wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Dłużej niż 4-5 lat nie da rady, to nie t30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 W dniu 4.05.2020 o 21:35, vahanar napisał: no teraz wierzyć czy nie? chyba wiedzieli co robią.że nie był to dystrybutor Centry,.ale mam nadzieję że będzie ok i będziesz zadowolony.znikną problemy,uwierz, pozdrawiam. pojechałem zgodnie z radami do autoryzowanego Centra Mocy. Widocznie takie to autoryzacje ; zresztą jak większość w Polsce pseudofachowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 to bolączka dzisiejszych czasów. nie są w temacie a się mądrzą i są pewni swoich argumentów. mają też sponsorów im również ulegają,to nie dotyczy tylko motoryzacji,wejdż do elektromarketu czym Cię trawią ? ale fachowca powinieneś poznać i wyczuć.U mnie nie było na Centrze Mocy marketingu, Gość wyszedł na zewnątrz z z tzw grabiami,Trochę się przeraziłem w badaniu.dym jak cholera. Podał wynik z wydrukiem że padło się robi.To wszystko. nie było propozycji kupna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Zamontowalem czujnik tmp pod maską przy sciance przedniej aku. Jazda pod 3 tys obrotow przez 40 km przy tmp zew. 10 st. A 2-gi test temp zew. 15 a czujnik przy tylnej sciance i tez 40 km przy ponad 2.5k obrotow. Jakie byly temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Też mam taki problem po 4 latach padł akumulator . Ale mam pytanie czy słaby akumulator może być problemem otwarcia klapy bagażnika gdzie samochód odpala prawidłowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 4 godziny temu, pakar napisał: Też mam taki problem po 4 latach padł akumulator . Ale mam pytanie czy słaby akumulator może być problemem otwarcia klapy bagażnika gdzie samochód odpala prawidłowo ? być może wydać to się dziwne i nie mające związku,ale chyba tak. Komputer wykrywa słabnący akumulator i wyłącza układy nie związane z bezpieczeństwem.Na podładowanym tak samo reaguje ? Napisz jeszcze czy problem występuje na uruchomionym silniku czy wyłączonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 19 godzin temu, vahanar napisał: być może wydać to się dziwne i nie mające związku,ale chyba tak. Komputer wykrywa słabnący akumulator i wyłącza układy nie związane z bezpieczeństwem.Na podładowanym tak samo reaguje ? Napisz jeszcze czy problem występuje na uruchomionym silniku czy wyłączonym. Po zdjęciu klemy bagażnik otworzy się dwa razy zatrzyma się w pozycji otwartej i już trzeba zamknąć ręcznie. Kiedy zostanie zamknięty to już nie można otworzyć mechanicznie jak i z automatu po ponownym rozłączeniu klemy sytuacja jest taka sama i nie ma znaczenia czy pojazd jest odpalony czy też wyłączony. Mogę tylko otworzyć od wewnątrz mechanicznie przysuwając blokadę w klapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) spróbuj podładować aku dobrym prostownikiem,jeśli masz możliwość to poproś kogoś znajomego o podmianę aku{ patrz by był podobnych parametrów} ewentualnie podjedż do Centry Mocy.wykaz stacji masz na ich stronie.Zbadają Ci akumulator gratis,powinni też mieć na stanie akumulatory które można podmienić na chwilę.Chodzi o to by określić czy akumulator jest przyczyną problemów z klapą.Od tego musisz zacząć.Badanie trwa chwilę.Pozdrawiam. Edytowane 18 Maja 2020 przez vahanar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 17 godzin temu, vahanar napisał: spróbuj podładować aku dobrym prostownikiem,jeśli masz możliwość to poproś kogoś znajomego o podmianę aku{ patrz by był podobnych parametrów} ewentualnie podjedż do Centry Mocy.wykaz stacji masz na ich stronie.Zbadają Ci akumulator gratis,powinni też mieć na stanie akumulatory które można podmienić na chwilę.Chodzi o to by określić czy akumulator jest przyczyną problemów z klapą.Od tego musisz zacząć.Badanie trwa chwilę.Pozdrawiam. Dzięki za pomoc spróbuję podmienić aku Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 W dniu 19.05.2020 o 13:39, pakar napisał: Dzięki za pomoc spróbuję podmienić aku Pozdrawiam, Wymieniłem aku i jest tak samo W dniu 18.05.2020 o 19:56, vahanar napisał: spróbuj podładować aku dobrym prostownikiem,jeśli masz możliwość to poproś kogoś znajomego o podmianę aku{ patrz by był podobnych parametrów} ewentualnie podjedż do Centry Mocy.wykaz stacji masz na ich stronie.Zbadają Ci akumulator gratis,powinni też mieć na stanie akumulatory które można podmienić na chwilę.Chodzi o to by określić czy akumulator jest przyczyną problemów z klapą.Od tego musisz zacząć.Badanie trwa chwilę.Pozdrawiam. Wymieniłem aku i jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 No to aku odpada.coś z elektryką ewidentnie ,sprawdż przewody,być może wilgoć ? o ile pamiętam koledzy z T31 mieli podobny problem spróbuj tam,może pomogą i Cię nakierują . napisz jeśli uda się to w jakikolwiek sposób naprawić.Nic fajnego wskakiwać do bagażnika od środka i odblokowywać klapę.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 17 godzin temu, vahanar napisał: No to aku odpada.coś z elektryką ewidentnie ,sprawdż przewody,być może wilgoć ? o ile pamiętam koledzy z T31 mieli podobny problem spróbuj tam,może pomogą i Cię nakierują . napisz jeśli uda się to w jakikolwiek sposób naprawić.Nic fajnego wskakiwać do bagażnika od środka i odblokowywać klapę.Pozdrawiam. Nie wiem czy może mieć to związek z uszkodzoną wiązką w drzwiach przednich 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 chyba nie, na drzwiach masz jedynie sterowanie zamkiem, lusterkami i szybami.Wątpię by tam szła wiązka do bagażnika.Ale jeśli znalazłeś takie uszkodzenia przewodów w drzwiach to być może gdzieś są takowe z połączeniem bagażnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 (edytowane) Powtórka z t30 hmmm ciekawe ciekawe, albo to z renault takie przewody? chodzi mi o tę wiązkę Edytowane 31 Maja 2020 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Centralny komputer jest w drzwiach? Boziu ile kabli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 teraz wiemy gdzie te dodatkowe funkcje Connecta poszły.Ale brakuje wyświetlacza tam.chyba że mamy tryb incognito na stale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 W dniu 22.05.2020 o 22:43, vahanar napisał: chyba nie, na drzwiach masz jedynie sterowanie zamkiem, lusterkami i szybami.Wątpię by tam szła wiązka do bagażnika.Ale jeśli znalazłeś takie uszkodzenia przewodów w drzwiach to być może gdzieś są takowe z połączeniem bagażnika. W serwisie ustalili uszkodzony przewód w klapie , który podczas podnoszenia się dotykał blachy. Naprawili usterkę i na obecną chwilę jeszcze działa . Te wszystkie wiązki kabli są jakieś dziwnie słabe w miejscach tam gdzie muszą pracować pęka izolacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 to ok że udało się.ale i tak nie mogę się nadziwić po co tam upchneli aż tyle kabli. odporność w takim miejscu przy tej ilości jest wątpliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Dziwne to uszkodzenie na wiązce drzwi. Ta guma u mnie ma jeszcze taki język do którego jest przymocowany peszel i obklejony taśmą. Kable widać tylko na odcinku ok. 5 mm. Jedyne od czego mogłyby się uszkodzić to chyba krawędź peszla, ale wątpie by on tak kroił przewody. Nie wyskoczyło to uszczenienie z wycięcia w drzwiach? Nie wiem jak x, ale w qq po stronie kierowcy jest ok. 28-30 przewodów. Obsługują kamerę, sygnalizacje martwego pola, sterowanie szybami, blokadę zamków, keylessa, składanie, sterowanie i grzanie lusterek, głośnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 W dniu 3.05.2020 o 20:43, vahanar napisał: Chyba wiedzieli co robią że wstawili Ci akumulator AGM zamiast EFB. Tego typu akumulator zazwyczaj montuje się wewnątrz kabiny.zdaje mi się ze względu na temperaturę pod maską.kiedyś o tym czytałem gdzieś dlatego zdecydowałem się na EFB. chyba że coś się zmieniło. jak znajdę to wrzucę. chyba o to chodziło: : Odpowiedzialny sprzedawca powinien poinformować klienta, że montaż akumulator AGM pod maską nie jest wskazany. Temperatury jakie panują w komorze silnika w letnim okresie niemal eliminują AGM'a z możliwości stosowania go w tym właśnie miejscu. Dla akumulatorów typu AGM temperatury powyżej 50-55 st.C są „zabójcze”. Wynika to z faktu, że woda, która jest częścią składową elektrolitu odparuje, a konstrukcja akumulatora uniemożliwia ponowne jej uzupełnianie. Wyjaśnia to fakt montowania akumulatorów w bagażniku, nadkolach czy w pod fotelem w przestrzeni pasażerskiej przez producentów „bogatych” marek, którzy do stosowania AGM'ów przyzwyczaili nas od wielu lat. Jak do tej pory max temp przy tylnej sciance aku to byla 45 st. Z przodu mniejsza bo jest spory radiator. Sprawdze jeszcze w trasie na wakacje...oby byla wysoka temperatura Instrukcja ma max 60 lub 80 st. do 3 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.