Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chassis Control System Error


pietropit

Rekomendowane odpowiedzi

Moi drodzy mam T32 z USA i dosłownie chwile temu pojawił mi się taki komunikat. Nie wiem o co chodzi dzisiaj nim normalnie jeździłem, a teraz du*a i na postoju jak wcisnę pedał gazu to max 2000 obrotów.

 

Pomocy!!!

 

8f615cc5595e580e0ff377e6f12caf89.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ pojazd ma amerykańskie pochodzenie to polecam poniższy wątek z amerykańskiego forum

https://forums.nicoclub.com/chassis-control-system-error-2014-rogue-s-awd-t610227.html

 

Sam typ błędu ma szeroki zakres poszukiwań i chyba warto zajrzeć także tu.

https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/011_10_00_Nissan_X-Trail_T32_Service_Manual_ENGLISH/362.htm

Jak patrzę na tą listę podzespołów z której CHASSIS CONTROL MODULE zbiera informacje to może to być takie przysłowiowe szukanie igły w stogu siana

Bez podłączenia komputera diagnostycznego chyba raczej się nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś był na przeglądzie gazu i jak wróciłem do domu i chciałem go odpalić to przejechałem 200m i klops max 2000 obrotów i prędkość 10km/h


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kable od ABS przy kołach i pod maską. Może gdzieś podczas przeglądu urwali jakiś kabel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chciałem go odpalić to już nie chciał. Kręcił, kręcił i d**a, a jak odpalił to tylko na chwilę i zgasł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ci współczuję kolego, ale jak sam napisałeś byłeś na przeglądzie gazu i przebyłeś raptem 200 m po powrocie do domu.Mniemam że do tego przeglądu było wszystko ok? kontaktowałeś się z nimi ? obstawiam choć mogę się mylić że to ich sprawka, i tak jak napisał kolega gkowal jest sporo przypadłości i wątków z tym błędem .Nie mniej jednak cisnął bym Fachowców co robili ten przegląd. napisz jak skończy się ten problem, czego Ci szybko życzę.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sam początek to należy podłączyć komputer. Kontrola podwozia to obszerny temat. Przewody od ABS odpadają, bo wtedy wyskakuje choinka (kontrolka ABS, ESP OFF I Kontrola trakcji)+ nie załączą ci się napędy. Co do tych obrotów, to przy usterce powinien wywalić ci check


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko się wyjaśniło

Okazało się ze podczas wymiany reduktora w instalacji gazowej musieli naruszyć jedną z trzech kości, która znajduje się przy akumulatorze. Po jej dociśnięcie i zamknięciu działa wszystko prawidłowo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...